Lukijat:

sunnuntai 27. helmikuuta 2011

iPanda osa 3

Moi ja heipä hei pandat B) 


Nyt näytän taas hannahin ja miun hyvän sarjan BD Tänään siellä on erikois vieraskin, mutta kuka? Sen näätte kun katsotte alla olevan iPandain :DD 
Mitäs piditte? 
No joistain puhekupliste ei välttis saa selvää, mutta mulla onkin jo sen varelle suunnitelma.. ;) (ei kyl mikään kummonen) Mutten paljasta. xP Ens kerralla sitten. 


Niin ja jälleen yllätys kone teki sen tempun!! >:/ Mä en IKINÄ saa siitä sitä tavaraa.. Ois tosi kiva jos joku kertoisi mitä siitä sai.. Oon jo lähettäny Panfu-tiimillekkin viestiä ja ei auttanut. :( Höh! 
Niin ja toinen juttu. Mun Bloggari tikkaria ei oo vieläkään tullut mulle. xD Millonkohan se tulee? No kai se kohta tulee! 


Mä meen nyt kouluun, moikka! 
Ps. Ja kiitiksii uusista lukijoista! <3

10 kommenttia:

  1. ONNNEE MUSI OOT KUUKAUDEN BLOGGARI:)

    VastaaPoista
  2. yhyyy yy nub piti olla ylläri vieras yhyy yyy

    ja ensaa niisk niistä teksteistäkää mitää selvää yhyyyyyyyy!!!!!!

    VastaaPoista
  3. uskon et se tulee maanantaina xD

    VastaaPoista
  4. Onnea kuukauden bloggari tittelistä!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitoksia onnitluista! :D

    Nininana: Jos ensilauantaina olet panfussa samaa aikaa kuin mekin, niin pääset ERIKOIS vieraaks ;) Toivottvasti sitten suunnitelmani onnistuu, jotta katsojat saisivat selkoo ;D

    VastaaPoista
  6. Surkeaa Buuu!! no Ei hyvä Video ::D::D xD

    VastaaPoista
  7. Taffel: Odotappas ensi jaksoa ;D

    VastaaPoista
  8. kiitos :D!!!!!!!!!!

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)