Lukijat:

torstai 3. helmikuuta 2011

Hiekan jyviä hukassa?+ netti ajokortti!

Se on moro sano poro!
Olettekos jo käyneet Gulliverin luona? Mä oon! xD Sillehän tällä kertaa piti ettii HIEKAN JYVII! :O Se oli aika veikeeta, varsinkin kun rannalla ei ollut ainuttakaan oikeaa hiekan murusta. Aika hassuu. Rannallahan on hiekkaa vaikka muille jakaa! No joo, onhan Caribian rannallakin, mutta ranta mikä ranta. :) Voin kertoo siis missä niitä oli:
Caribian rannalla,
talleilla,
järvellä,
juoksuradalla ja
linnalla.


Järvellä olevaa hiekan murusta en löytänyt millään! o__- mutta onneksi joku tuli ja auttoi mua. :D Gulliverhan on siis se jättiläis panda. 


Ai niin ja toiseen aiheeseen! Melkein unohdinkin xD Delfiini on rannalla! (kuten varmaan tiiättekin, mutta oon unohtanut mainita cx) Ja sillähän on se nettu turvallisuus höskä. Eilen suoritin kyselyn ja tänään sain tietää että se hyväksyttiin! Jee! Kerranki on olemassa ajokortti, johon ei tarvi olla 15 tai 18-vuotias. 








Niin ja pilvet on vielä samalla paikalla, mutta onkohan ne kauan? Toivotaan että ei. Mutta mun pitää nyt lopetella. Moide!

Ps. EIII...! NUPPU_Lopettaa Bloginsa ja Panfun! :'( Hirveen moni.. Melkein ihan KAIKKI! Muistan kaikkia jokka loppaa hyvällä! Hyvästi Nuppu_!

1 kommentti:

  1. mä tein oman foorumin jos viittisit mainostaa tai laittaa postaukseen oisin kiitollinen täs sen osote http://panfu.palstani.com/

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)