Lukijat:

lauantai 12. helmikuuta 2011

Paljon onnea Panfu! 1v!

Moi kaikkii!
Tänään on Suomen Panfun syntymä päivä BD 
Eikös olekkin tosi kivaa vai mitä? Ellan puumajassa bileet illalla c(: Tulkaa kaikki mukaan ^-^
Tässä on onnittelu kuva Panfulle:
Maanantaina on ystävän päivä :D Ajattelin sitten siihen aikaan järjestää kilpailun C: mutta siitä en paljasta sen enenpää ;D 
Olettekos osallistuneet jo Ellan ja Maxin kisaan? Mä oon, mutta siellä kommenteissa ei näky kenenkään muun runoo kuin mun :o Onko teillä sama juttu? Eikai se niin voi mennä, että kukaan muu ei ole osallistunut?! Ehkä Ellalla ja Maxilla on joku kommentti valvonnan tapainen juttu, että kukaan ei voi lunttia ;) 

Olisin tehny videon, muttakun Musi on bannattu niin en oikeen voi.. D; Kuulittekos muuten jo? Max ja Ella tulevat luultavasti Panfuun tänään. Kyllä kai ku synttäritkin on. :) 

Mun on itse asiassa pakko lopettaa nyt, joten Moi Moi!

1 kommentti:

  1. Toi on suoraan sanottuna aivan mahtava kortti ja onnea Panfulle multaki! ja illalla juhlitaan ilotulituspommien kaa tulivuorella ;)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)