Lukijat:

keskiviikko 23. helmikuuta 2011

PanfuWision äänestys!!

Heissunveissun!


Noniin on aika äänestää PanfuWision- kilpailuun osallistuneita! Onnee kaikille jo etu käteen! Äänestää voit kommenteissa ja laitan tonne sivupalkkiinkin äänestyksen, miten nyt parhaimmaksi näen. ;D 


Niin ja oon tässä funtsinu asioita ja oon aatellu et pitäisiköhän vaihtaa tekstin väri mustaksi ja kirjoittaa taas Trebuhetilla? No... luulen et vaihan taas tohin trebhuetilla ja värinki vaihan ekä mustaksi.. No mua vaan ärsyttää kun Kamaria kirjottaa lilalla ja sitte mäkin.. No emt vielä! xD


No nyt äänestys ohjeet ja äänstettävät kappaleet!! (PanfuWisioniin)


Äänestys ohjeet:

  1. No jos ehdit ilmoittaa suosikkisi kommenteissa ja äänestys tulee MYÖS sivupalkkiin, niin pyydän sinua äänestämään myös sivupalkissa.
  2. Ethän äänestä itseäsi, mikäli kisaan olet osallistunut.
  3. Voit äänestää yhdellä pandalla vain kerran, mutta jos sinulla on muita pandoja niin voit äänestää niilläkin.
  4. Pyydän vielä rehellistä kilpailu henkeä ja älkää pliis suuttuko jos ette pääse jatkoon!


No ilmoitan vielä että älkää suuttuko jos ette pääse jatkoon! Sitähän mä en päätä. Pieni ilmoitus vielä ennen kappaleita; Minä (eli Musi cX) En äänestä ketään, koska olen tavallaan niinku tuomari ja kannustan kaikkia. C:


Kappaleet:


Lili100 ja Pikkusiili10; Lykke Li- I follow rivers,    Lykke Li- Get some,   Mohombi- Bumby Ride,   Duck Sauce

Lovelynatalia; Bruno Mars- Grenade,    Bruno Mars: Just the way you are,    Vanessa Hudgens: Papercut

Icepanda: Butterfly

Nininana: Hot n Cold

Liinu: Michael Jackson-Hold my hand duet whit Akon ft.Akon,   


Sasse; Rihanna ft. David Guetta Who's that chick?,   Bruno Mars: Grenade,    Bruno Mars: Just the way you are

Kultasirkku: The Black Eyed Peas - The Time,    Black and yellow,  Michael Jackson-Hold my hand duet whit Akon ft. Akon

HannahMontana: The black pony; Scars and bruises,   


PandaPomo11: Mohombi- Bumby ride

Tillervo: Miu Sakamoto Yhe never ending story


Nonniin!! Menihän tän postauksen kaa kaksi päivää, kun mä meen koneelle aina näin myöhään ja kello lyö 10 niin aikaraja valloittaa koneen xD Ja tulee kivoi sarjojakin! ;) Ja kiitos kaikille osallistujille! <3 Thank you soo much! ;D (vielä kerran) C: No mut mun mielestä nuo kaikki on tooooooosiiii hyvii kappaleita! 
Mitä mä itse tuolta tiiän niin on ainakin se Bumby ride, Balck and yellow, Who's that chick?, Duck Sauce jaa.. siinä ne tais ollakkin. C; Heh, aika paljon väkee osallistujina ::D 


Ääänestää saa siis kommenteissa, jos ehtii ennen sivupalkki äänestystä. Ja jos oon unohtanut merkitä jonkun kappaleen ja huomaat sen niin  ilmoita kommenteissa! Kiitti!
Tämä jatkuu siis niin kauan kuin voittaja (winner) on selvillä! Cx Ja jos esim. Bumby ride voittaa niin sehän on kahdella. Niin PP ja lili saavat sitten sanoa jonkun toisen! C: Kiiz jos äänestät!! 



No mutta mä meen! Moikka ja onnee osallistujille!! :D
Ps. Ja Panfussa on tehtävä kirja uudistunut sekä sieltä poistui muutama tehtävä, mutta tilalle tulee uusia! Joita voi tehdä enemmän kuin vain yksi! WoW! Cool! Ja kaikkee! ;D

3 kommenttia:

  1. Duck Sauce, Who's that chick?, Duck Sauce on hyvii ja on toi Mohombiki ihan hyvä mut kaikkein paras on Who's that chick?
    ::D::D Harmi etten ehtinu tohon kilpailuun :(

    VastaaPoista
  2. Tuotaa.... Mihinkäs ne mun ehdotukset jäi?

    Indica - Pidä kädestä
    Tiktak - Excitement
    Gimmel - Ikuiset jäähyväiset

    VastaaPoista
  3. Sori Maikku ihan hirveesti!! Mä ja mun muisti... ;o No laitan dut siihen seuraavaan äänestykseen. ;D

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)