Lukijat:

sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Helmikuun bloggarit!

Iloista iltaa pandat!


No miksi oon näin iloinen? No oon vihdoin Kuukauden bloggari! :D Jee! Onnee myös Panfu6b, ja Tillervo! :D 
Voin sen verran paljastaa että mun blogiin on tulossa uusi ylis. ;) Oon suunnitellu sitä jo kauan, mutta oon päättäny oottaa seuraaviin Kuukauden bloggareisiin JOS pääsisin. Mutta eihän se hukkaan mennyt. C: 
On vaan niin kiva tunne kun on Bloggari, mutta Tikkariakaan en oo vielä saanut xD Millonkohan se tuee? No en oo ainut. Panfu6b:lläkään  ei sitä vielä illalla ollut. Tää tuli niin äkkiä.. :oD 


No ja sitten muuten pieni ilmoitus asia!
Mä ja HannahMontana ollaan taas tehty siis se iPanda, mutta en oo vielä ehtinyt julkaista sitä ees YouTubeen! :o Mutta viimeistään tiistaina sen pitäis olla tääl blogissa. ;) JA Panfuun on tulossa karnevaalit!! (!!!!) Jippii! Kivalta kuulostaa, vai mitä? Of course. (tietenkin)


Muuten kyllä laittaisin itestäni kuvan, mutta tikkarikaan ei oo vielä perille päässyt! xb [namii] Kröhöm.... Eihän sitä syötäväksi tosiaan ole tarkoitettu.... xD 
Mutta mun pitää mennä mooiikkaa...! Ja sit vielä pikkuinen tiedotus. Munamies voitti putouksen xD 

Ja sitten vielä et:
(Klikkaamalla isoksi)

8 kommenttia:

  1. Onnea, olet tikkarisi ehdottomasti ansainnut :D

    VastaaPoista
  2. Onnee! Sullekkin Musi!

    VastaaPoista
  3. MUSIMUSImusiseniii! <33
    Onnee 80.lukijasta! (:

    Unohinkohan ny jtn...?

    NO JOO,KYLLÄ MÄ MUISTAN,SÄ OOT KUUKAUDEN BLOGGARI! <33 (':
    Nyt huippu on saavutettu? xD
    Vitsit! Miks ne ei oo sua ennemmin valinnu! >:C
    T*hmät! Sä oot niin paras bloggari,ja nyt vasta sut valitsi! :C
    Miksi näin? Ois sut ennemmin pitäny valitA! C;
    Koska oot niiiiiiiiiiiiiiiiiiin paras <33 (:
    Ei vaan sun blogi,vaan koko ihminen/panda <33

    <3:Nuppu

    Ps.voistko käväistä? (;

    liinun.blogspot.com

    <3:Nuppu,viel kerran xD

    VastaaPoista
  4. Onnea sullekkin Musi, olethan sen ansainnutkin! :)

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  5. Onnee ja mil ohjelmalla kuvat teet?

    VastaaPoista
  6. Kiitti kaikille. C:

    Viljami/Samuli: Teen niitä yleensä Picnikissä. ;D

    Nuppu_/Liinu: Joo voin kävästä. (meniköhän tuo jo liioitteluksi? xD )

    VastaaPoista
  7. Musiii, sä oot tosiaan kuukauden bloggari! Onnea valtavasti! Olen tosi iloinen sun puolesta, hyvää työtä! Ihanaa, kun just sä (ja Tillervo ja Panfu6b) voitit(te)! ;D Tuntuu, kuin mäkin olisin taas uudelleen kuukauden bloggari, kun sä ja Tillervo ootte. Ootte mulle niin hyvii ystävii. <3 Onnee!

    ♥:lla, ja tosionnellisena, Jade

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)