Lukijat:

torstai 17. helmikuuta 2011

Sogue parantuu! + 5 päivää aikaa...

Hei pandat!
Sogue onneksi paranee pikku hiljaa. :) Sehän kompastui lasin siruun ! :o Ei kiva... 
                                                                     Näyttää jo paljon paremmalta! ;) Huomenna Pokopetso Sogue on jo ihan terve! Ainakin niin toivotaan... Ja silloinhan saa palkkion! C: Hehee, kivaa kun saa taas jotain palkkioo. Panfussa mulla ainakaan ei aika pitkäksi veny! xD Mutta jotkutha loppaa... :c Mä aion ainakin jatkaa Panfun pelaamista, joten ei  siitä mitään huolta, ei. ;D 


Mutta toiseen aiheeseen! 5 päivää aikaa.... D: [yskäisee] Big Foot tehtävää ei oikeestaan enää kannata aloittaa... 5 päivää aikaa niin se poistetaan Panfusta!! Mun ihan eka tehtävä jonka tein niinku kunnolla.. Mulle tuli semmonen ilmotus jossa luki et; Sinulla on 5 päivää aikaa tehdä tehtävä Bog Foot loppuun, ennenkuin se poistetaan Panfusta. Nyyh.. Miksi niitä pitää poistaa? Vaikka niitä uusia tuleekin, mutta vanhoja ei silti kannata poistaa. Kivojahan ne ovat! :/ Big Foot tehtävästä saa puumajan ja kolme uutta paikkaa! Säilyyköhän ne paikat niille jotka ne on tehny? Mä säikähn jo kun teen tehtävää Taikamainen jäätimantti, niin et mulla on viisi päivää aikaa tehä SE! Mutta sitä tehtävää ei poistaa saa!! (!!!!) Ehei, jos multa kysytään. Kaikkienn suosikki ja siitä saa rahaa, uusia paikkoja ja semmosen asun! (en muuten ymmärrä kun oon tehny sen Taikamaisen Jäätimantin jo kaksi kertaa niin, että mulle tulis se asu, mutta se asu vaan koko ajan poistuu mun vaatteista!!) =( Höh...! Brr... 
Onneksi oon jo siinä kohassa kun haen Kamarialle sen kasvin tulivuorelta.


No mutta mä meen nyt! Heidååå!! 
    Ps. Jos joku ei lukenu mun edellistä postausta niin mulla on IHAN uusi ulko asu. ;) Tausta, tekstit, linkit... yms. 
Pps. Oon aatellu tehä uuden kisan! Semmosen tarina kisan jossa pitää keksii kommentteihiin tarina itsesä, jostain, minusta ja sinusta.. tjms. 

1 kommentti:

  1. Saako tästä teksistä selvää teiän mielestä??
    En oikeen oo ihan varma... ;/

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)