Lukijat:

perjantai 25. helmikuuta 2011

Evron ja lasinsiru

Heloooy!


No ihan alkuun et kirjotan taas  tällä tekstillä ja eri värillä mitä ennen. ;) Mustalla. Vaihoin tän siksi koska mua alko haittaan see et Kamaria kitjottaa lilalla ja mä kans, joten kirjotan taas tällä. :) 
No mutta ei NIIN iloisiin uustisiin!! Evronilla taitaa pandat hyvät olla taika voimia! Vähän kuin Kruciolla, mutta erilaisia,, luulen... No mutta luittekin jo varmaan Maxin ja Ellan blogista että Evronilla on taikavoimia! Maxhan satuttu tassunsa samalla tavalla kui Sogue.. Outoa.. :o Mutta kyllähän me Pandat lasin siruille pärjäämme! xD Olemme isompia, voimakkaampia, kestävämpiä..., ja ennenkaikkeaan elollisempia! ;D Vai mitä? Jos joku on eri mieltä "elollisemmasta" niin hänkin saa mennä tuki opetukseen ja ensin lääkäriin! Cx 





Silmäkin kiiltää kuin lasin siru!

Kaukoputkella näkee.. xD Sillon mulle iskee kauhee paniikki jos kaikki Pandat loukkaa tassunsa. Nimittäin mulle tulee huono olo jos nään vaikka omaa vertani... Se on karu totuus.


Niin ja muistakaa äänestää kuka pääsee jatkoon PanfuWisioniin! Ehdotan että kuuntelette kappaleen loppuun asti tau kerto säkeistöön. ;) Vink vink. 


Niin ja sitten haluan sanoa täällä blogissani että tänään oli aika kivaa, sillä siellä oli gary2, -Bessi-Best, nininana, namusiili, Taffel, omppu1234, Iiia, Laua, PANVU, KataOmg, lili100, ja...? Tais sielä olla vielä muitakin, mutta en muista. xD (hyvä mä ja mun muisti..) Niin ja nyt on siis perjantai ja Kultapandapäivä! Siksihän mä näinkin niin monta kivaa Panda kamua ja oli muutenkiin niin kivaan :D Kultapanda päivät on kivoja vaikka olenkin Kultapanda.
Haluan näyttää toosi kivan, mutta lyhyen videon gary2:sesta ja hänen vaatteistaan! xD
Garylla oli sen kaikki heluvat vaatteet, kun heiluttaa, helooy! cX 
Niin ja taisin kerran luvata blogiini uudenkisan? No mutta se saa nyt hiemn odottaa, kun nyt tuo PanfuWisionkin on mun blogissa meneillään. -.- B) 


No mutta ei mulla oikeen muuta, moikka!




10 kommenttia:

  1. Oho, toi teksti onki sinistä! :o

    VastaaPoista
  2. musi pääsenkö yllätys vieraaks?

    VastaaPoista
  3. Minulla on panda gaala ja hannah tietää tässä on ipanda palkinto! http://3.bp.blogspot.com/-CXXj9oGOstE/TWkH-dWGaNI/AAAAAAAABIM/wrsJGGjQPfI/s1600/palkinto.JPG Katsokaa vaan se! Toivotavasti piditti ja laitatte sivuille.

    VastaaPoista
  4. PAALJOON ONNEEAA VAAN PAALJOON OONNEEAA VAAN!! HELMIKUUN BLOGGAAJA MESTARIMME!!

    VastaaPoista
  5. Paljon onnee musi, tuore kuukauden bloggari! :D:D

    VastaaPoista
  6. Musi!!!!! Onnea!! Sä oot nyt helmikuun bloggaripanda!!!! Suuremmoiset onnittelut!!!!!!!!!! t. wenkkus

    VastaaPoista
  7. Onnee Musi sulle helmikuun bloggarille!!!

    Tassutellen,
    Sasse

    VastaaPoista
  8. MOI MUSI !!!

    Sulla on hieno tuo sun blogin yläkuva... Blogis on hyvä.... Onnea !, olet helmikuun bloggari..
    Oon sun lukija.. Voisitko olla munkin lukija ???

    T: Suklaahippu

    VastaaPoista
  9. Kiitti kaikki! :D

    Ja Suklaahippu: Voin! Tuunkin heti! :b

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)