Lukijat:

torstai 3. helmikuuta 2011

Happy days!

Moooii! Cx
Tänään olikin kiva päivä Panfussa. ;D Onkin muuten tälle päivälle jo toinen postaus, vaikka ei se niin kamalasti ookkaan. No niin mutta arvatkaas kuka tai ketkä olivat tänää Panfussa? No Ella ja Kamaria! Molemmat ja siellä oli mun muita kamuja: HannahMontana, Iiia, nininana, netusa ja sitten vielä muita. (en muista ketä xP) 
En alussa huomannukkaan Ellaa, mutta sitte jotkut alko huutaa Ellan nimee niin sitte huomasin. :) Oon muuten tuo joka huutaa "Moi kaikki!" En muuten tiiä kenen majassa tuossa ollaan, mutta hieno on! :D Kiva tou tanssija tuol nurkassa. 






Sitte mentiinkin Maskin majaan jos oikein muistan. Hieno joulukuusi. =D Löydättekös mut tuosta kuvasta? Tai Kamariaa? Ella tanssii niin sitä on aika hankala huomata. C: Mutta sen voi hyvinkin päätellä.. Niin ja tuolla oli myös Katak! Tammikuun bloggati KataOmg:n ja PandaPomon11 kanssa. :) Kamariallahan on se joku nuha, niin hänellä oli punainen nenä! :o Nuha on aina ärsyttävää.. >:/ 
Niin ja töttörötötötöttööö..! Kenen majassa kuvassa ollaan? Annan vinkin: sillä on blogi. Aika helppohan tuo! Mun majassahan tuossa ollaan! xD :D Nyt näkyy Kamaran punainen nenä! (jos ette uskoneet) Ai niin! Tuolla oli toinenkin bloggari kuin Katak, siellä oli.. UNI! Ihme kyllä Unella ei ollut sitä blogi tikkatii kädessä. Jos joskus saan sen niin käytän sitä aina! :D 


Halusin ottaa vielä itestäni kuvan, ku mulla on nuo kuvaston uudet hiukset päällä. ;) Sopii huvin hattuun. 
Mun pitää nyt lopetella. Meen pelaan Wii:llä. =) Moi moi!

Ps. Oon tehny tonne sivupalkkiin uusia kuvia. Esim. Klikka itsesi Panfuun, lukisitko ja sitten vielä kalenteri! :D Tykkäättekös niistä? :)
Pps. Tuo mun "Tassuittain Musi" Kuva on uusi! ;D
Ppps. Otsikossa lukeekin et Happy days;) eli hauskat päivät ja Perjantaina mulla onkin toosi hauska päivä xP Kamut tulee yöks ja katotaan scary movie! (kauhukomedia ;) ) Joten en EHKÄ ehi postata, mutta mulla on koulus vain yhteen kouluu. Kymmenestä! eli vain kolmen tunnin koulupäivä, joten voin ehtii tehä postauksen sitten kulun jälkeen. ;D

2 kommenttia:

  1. siinä yhes kuvas jota et tienny kenen majas siina ollaan mutta siinä ollaan mun majas
    T:Maski

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)