Lukijat:

tiistai 1. helmikuuta 2011

Väki vähenee...

Hello pandas! xD
Eli siis moi vaan! (ihan suomeksikin) Otsikoks laitoin "Väki vähenee..." Tiiätte varmaan mistä tässä on nyt kysymys. No sanon vaan että: MÄ EN OO LOPETTAMASSA BLOGIANI TAI PANFUA! :D Vaan kirjotan niistä Pandoista, jotka lopettivat Panfun. :( Tein taas videon. =) Koska oon vasta oppinu tekemään niitä ja niitä on kiva tehä. xD Tää video on siis omistettu Pandoille, jotka jättivät Panfun... =( (taas musa video..)
Tykkäättekös?? Musta tuo kappale on aika hyvä, vaikka toki vähän erilainen mitä yleensä kuuntelen. Vaihtelu virkistää. BD Niin ja en oo taaskaan vähään aikaan kirjottanut ja syynä siihen on ollut että oon tehny tota videoo. Ja muutenki kiireitä... o__-
Ja uus hymiöki. xD (o__-) 


Ai juu ja sitte tieteski aiheeseeni! Panfunhan on lopettanut jo aika moni Panda. :'( Esim. Anskumuru, tuma2k10, Pandamaster, Nuppu meinas ja moni muu.. Ja mä eli Musi ja namusiili ollaan meidän luokalta AINOAT jotka käyvät Panfua. (ja meijän luokalla on 28 oppilasta!) 
Niin ja eli siis jos et jaksanu kattoo tota mun videota loppuun niin se on omistettu Pandoille, jotkä jättivät Panfun. ;( Mä aion käydä vielä Panfua! ;) Mutta moni muu ei. Sehän on niitten oma päätös. Vaikka joskus haluaisikin toista, mutta eihän se niinkään käy. D'= Todella harmillista kun joku ystävä lähtee, mutta kestettävähän se on joka tapauksessa. 


No niin. Tässäpä tämä nyt olikin! Tapaillaan Panfussa!!!!




Ps. Joku saatto huomatakkin että mulla oli tänään päivällä toinen saman tyyppinen postaus blogissani! ;o Siis siihen tuli väärä video.. [nolottaa] Ja poistin koko postauksen, ettei kukaan näkisi sitä enään! 
Chiao! 

2 kommenttia:

  1. Toi biisi on sika hyvä! saat lähettää sen mulle koulusa sitte joskus ;) :D

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)