Lukijat:

tiistai 22. helmikuuta 2011

Ööö...?

Hei pandat!


I don't like this!! 
Ööö...? No piinaako teitäkin sama ongelma? No mua piinaa KAMALA ongelma!! Yhyy...! En pääse Panfuun ja blogikin on muuttunut kamalan näköiseksi! No kun mun koneessa on semmonen valvoja, niin johonkin tarttee aina salasanan. (se tulee joskus kyllä virheestä esim. 1001 pelesä ei voi pelata jotakin pelii.) O__oNo en oikeen osaa selittää, mutta jos jollakin muulla on oma kone ja valvoja niin se kai ymmärtää.. :) Mutta jos SE nyt iski Panfuun, niin en pääse pelaan Panfuun ennen perjantaita!!! (!!!!) Kamalaa! Kun mun isiki on nyt Kiinassa!! EEII! Mutta jos näin on niin mua ei sitten nää Panfussa ennen perjantaita.. ellei se oo sitten jokin toinen juzka.., No näytän kuvan blogista! O.o
(klikatkaa isommaksi)


No.. entinen oli kyllä hienompi! (todella...) Mutta minkäs mahtaa. :( No kai tästä jotenkin selvitään.... D= Rrr..! Ärsyttävääääääää! O__- En tykkää ollenkaan! ;( Mitäs mä nyt teen ilman Panfua? No onhan mulla muutakin tekemistä kuin Panfuilu, mutta käyn Panfussa joka päivä! 
Ja jos yritän mennä Panfuun niin tulee tämmönen iolmotus: 



Verkkosivu ei ole käytettävissä


Osoitteessa http://www.panfu.fi/?partnerId=99 oleva sivu saattaa olla väliaikaisesti pois käytöstä tai se on voitu siirtää pysyvästi uuteen osoitteeseen.


Onko tuttu?? No mullekkaan ei oikeen, mutta joskus tulee tämmönen. Ei kai nyt Panfu ole siirretty pysyvästi toiseen osoitteeseen?! Tai jos se on vain joku väli aikainen virhe? Toivotaan! Mutta mua ei sitte EHKÄ toisiaankaan nähä Panfus ennen Perjantaita... D; 


Moikka!

5 kommenttia:

  1. JOOOOOOOOOOOOOOOOO! mä kuolen jos en pääse panfuu mulle va tulee: Panfu is coming soon back. JA SIT TOI TEKSTI VIEL RUOTSIKS JA SAKSAKS!

    VastaaPoista
  2. joo ja se blogi on myös mulla saman laine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    VastaaPoista
  3. Panfua päivitettiin vain :) Ja blogi on taas entisensä.

    VastaaPoista
  4. Mulle on nykyään tullut useinkin tuollaista, kun olen yrittänyt mennä esim. goSuun.
    ( http://gosupermodel.com/ )Ja tuo Ellan ja Maxin blogin arvoitus; kai Ella ja Max olis jotain ilmoittanut, jos aikovat vaihtaa ulkoasua? Ehkä siinä on jokin virhe tai tällaista...

    VastaaPoista
  5. Joo, nyt pääsen taas Panfuun. ;)
    (fiuuuf..!)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)