Lukijat:

keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Panfussa pahaa ja hyvästi Gulliver!

Mooiiii! :D 
Niin ja Evron on siepannut Paulin! Paul raukka on nyt siellä korkeilla vuorilla Evronin kynsissä. Kamalaa! Mitäköhän Evronin päässä oikein liikkuu?!?! Panfuun on yritetty hyökätä jo monesti, mutta kukaan ei ole onnistunut! >:D Hyvä Me! Ekaksi Bonez, Kruckio jo kaksi kertaa.. Tai no en tiiä montako kertaa Bonez, mutta ainakin kerran. Evronhan houkuttelee Paul the Kidiä letuilla. Ja samalla lailla kuin Paul siirsi kummallisesti Troyn lettu kioskia. Olihan se aika hauskaa kattoo vierestä kun Troy raivos ja kaiken takana onkin vain pikkuinen Pauli... xD Mutta nyt on vuorossa Evron!! Uusi pahis! Mitenköhän Evron sai tollasen ison saaren Panfun viereen? Vai enkö mä oo vaan huomannut noita isoja vuoria Panfun vieressä?? =o


Panfun kartta on muuten tullut toooosi pajon hienomaksi!! Kaikki on hienompaa! :) Kivaa kun saadaan uudistuksia taas Panfuun, mutta kartassa on jotain epä mukavaa. Jotain joka vie Kamarialtakin yö unet! Mitenköhän Panfulle käy...?


Nojoo. mut nyt toisiin uutisiin. HYVÄSTI GULLUVER! Gulliver siis se jätti panda. Mukava hän kyllä oli! ;) Gulliverilla oli hauskoja tehtäviä.
Tuo kuva kyllä kertoo hauskan jutun.. Kun halusin ottaa kuvan Gulliverin vierestä niin menin tonne vesiputoukseen vaihingossa ja.. kun tulin niin Gulliver oli poissa! Jouduin mennä toisella pandallani ja ottaa sitten uusi kuva.. xD xP Gulliverilta sai muuten ihanat asut! Hiukset, paita, housut, kengätkin! Tosin kultapandat sai kaikki ja tavis pandat sai vain paidan. ;( Ja harmillista kun mä en vilkuta tos kuvassa, syy siihen on kerrottu jo. 
Mutta tossa on toinen viluttava kuvanen. Oon suurin piirtein saman lainen kuin Gulliver.. =) Gulliver Musi! C: Heihei Gulliver! (vaikka nyt tätä tekstiä näekkään..) Niin ja jos näätte pandan Panfussa nimeltä Muussi_ Niin moikatkaa vaan, nimittäin se olen minä! Vaikkakin vasta tasolla 7. O__-


Mun pitää nyt lopettaa! Moikkaa, heidåå, moimoi, heippa, nähään, modoo/moidee...! Ja kaikke muuta iloista Panfun jatkoa teille!! :D
Ps. Paul the kidin voi kyllä herättää heittämällä vesi ilmapallolla. Saa kivan mitalin. ;) 

2 kommenttia:

  1. mu musi ollaa kirjotettu melkee samaa tekstii apuaa mä kuitenkin lupaan että en ole matkinut sun blogii

    T:nininana

    VastaaPoista
  2. En mäkään oo matkinu sulta nininana. Se taitaa olla vaan jotakin sattuman kauppaa. ;)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)