Lukijat:

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Blogini on uudistunut! (lyhyt postaus!)

Heeei!
Huomaatteko?! Blogini on uudistunut! Hienompi minusta.. Olihan se edellinenkin, mutta tää on parempi. Kirjotan tän aika nopeesti sillä mulla ei oo aikaa enään paljon. 



Mitäs siis tykkäätte? :) Ilmoittakaa kommenteissa mieli piteenne. ;) Tää on enemmän mun makuuni ja KataOmg:lläkin on joku tän tyyppinen. Ja taustankin vaihdoin. Aattelin vaihtaa vähän kesäisenpään, vaikka lumet vielä maassa onkin. Kommentitkin on vaihtunut. 
En oikeen keksi mitään kirjotettavaa. xD Mutta jotain kumminkin on keksittävä. xP 
Huomasin muuten tän vasta äsken, kun alun perin oli tarkoitus vaihtaa vain tausta. Ja nyt vähän muutakin. C= 
Siitä on aikaa muuten kun viimeksi oon uudistellut ulkoasuani. En ees muista. Yläkuvan tosin oon kun tuli vähän onggelmii. cX Mutta ihan OK... 


No nyt kuitenkin hieman muuhun asiaan. Uutisiin! Oon kirjottanut tästä jo, mutta mainitsen vielä. B)
Sogue siis on sairaalassa ja jos käyt katsomasaa sitä joka päivä niin saat palkkion!
Niin ja Se mun Panfuwision tulee kohta mun blogiini, malttakaa vielä.. ;D 


Nyt mun pitää mennä! Ei kyllä pitkä teksti tullut xD Moikkaaa!

1 kommentti:

  1. Ihan paras blogi Ellan ja Maxin blogin jälkeen!
    Oli vanhakin tosi hyvä mut tää on parempi!

    T:Kultasirkku

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)