Lukijat:

maanantai 21. helmikuuta 2011

Kung Fu Panda!

Hehehei!
Otsikoksi en keksiny muutakaan kuin King Fu Panda! xD Aiheeseen sopiva kuiteski.. ;) 
No joo mulla on tässä tämmönen vidon pätkä! Hehee, näytän sen teille heti alkuun. 


Hehee, kiva video? No en mä ny leuhki, mut löysin vaan niin kivan kappaleen tähän xD 


No täytyy myöntää et mä vähän harjottelin Evronia vastaan.. ;) Mutta eihän se hukkaankaan mee. ;D Vai kuinka?? Tää video muuten latas nii äkkii että sitä ei onneksi tarvinnu julkaista ekaksi YouTubeen. Mut julkaisen sen sinne varmaan joskus. (sillon ku jaksaa.. xD)
Niin ja Max taisi kertoa blogissaan että professorilla ja Lilillä taitaa olla jokin ilmapallo suunnitelma! :D Mutta Max raukka joutuukin puhaltamaan 200 ilmapalloa! Onnistuukohan hän siinä? Ei ainakaan yksin! Tai mä en onnistuisi. 200 on aaiikaa paljon!! Ainakin kestää jonkun aikaa kunn siihen laskee, riippuu. Millonkohan sinne Kitkeröön edes lähdetään? Lähdemmekö me Pandat vai Max ja Ella? No, luulen että kaikki. =O 
Pelottavaa lähteä Kitkeröön, mutta kokemus on kyllä huikea! C: 
Ja jos muuten sattuu käymään niin, että minä joudun Evronin eteen niin osaan ainakin hieman puolustautua.. 


Mutta mä meen nyt moi moi! 

5 kommenttia:

  1. uu aika hyvä muute otin mun blogiin vaan kuvan

    VastaaPoista
  2. hyvä video musi voikko lukee munki blogii kun mä luen sun? ja mäki harjoittlin evronii vastaa vedin kaikki tasot läpi se sano: "Onneksi olkoon,olet nyt PANDAMESTARI"


    :DD

    VastaaPoista
  3. Joo netusa voin olla sun lukija! :D

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)