Lukijat:

tiistai 1. maaliskuuta 2011

Operaatio Kitkeröön alkakoon!

Elisiis moi vaan kaikki! 


No luitte Panfun blogista että Operaatio Kitkeröön voi alkaa! :D Kuulostaa kylla aika jännältä, mutta myöskin hieman pelottavalta. -.- Puumaja kuvastoon on tullu niitä hienoja uusii kalusteita! Nyt voi Puumajastakin tehdä tarpeeksi jännän... C;  

Kaiken näköstä jännää! :D


Harmi vaan ku mulle ei tuu jostain syystä uusia vaatteita tai kalusteita. ;( Miksi? Lähetin jo kerran Panfu-tiimille viestiä ja VAIN yhdet vaattet tulivat. (vaikka välissä olisi ollut toisetkin..) Ja nyt puumaja kuvasto! :-/ Varsinkin tuo silta näyttää kivalta... Noo.., eika se nyt niin kamalaakaan ole. =)


Huomaatteko jo? Mulla on uusu yläkuva! B) Mitäs pidätte? No oli se entinenkin kiva, mutta nyt sain tuon bloggari tikkarin niin halusin tehdä uuden. ;D Olisin muutenkin tehny samana päivänä uuden. xb Ja ton tausttan löysyn sitten piZapista. Siellähän on niitä nykyään. Ja kuten tavallista,, muokkaan Picnikissä ja käytän Paintissa. (pikku juttuja Paintissa xP) Juttuja kuitenkin!
Niin ja ilmoitan nyt jo etu käteen että viikonlopusta lähtien en viikkoon kirjoita blogissani! Syy ei ole lopettamisen alkuja, vaan meen lomalle. BD Meen lasketteleen Rukalle. (mutta Rukalla en asu!) Meen sinne vaan rinteisiin laskettelemaan. C: Saatan kuitenkin kävästä Panfussa ja ehkä miniliini postauksen blogiini, muttei pitkää! Ja vain jos tulee jotain Superii eli siis joitain toosi kivaa! :D Sehän on Panfussa todella yleistä. Ilmoitan tästä asiasta vielä tarkemminkin sitten lähempänä. Mun hiihto lomaa, monella se on varmaankin ollut jo tai loppuu silloin. 


Noo tästä mä taijan häippästä! Näkyillään:
Ps. Mulla on uusi Tassuittain Musi kuvakin. xD (sekin vielä.. ;D :S) 

2 kommenttia:

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)