Lukijat:

tiistai 8. helmikuuta 2011

Pikkasen asiaa ja Ella, Kamaria ja Max Panfussa! (kannattaa lukee!)

Heissan pandat!! :)
Noniin kummasta aloitankaan? No vaikka otsikon mukaan eli ekaksi se mun asiani. Laitan kommentti valvonnan blogiini! Toivottavasti  kaikki ymmärtävät. Onhan monilla muillakin kommentti valvonta päällä, esim. KataOmg, anskumuru ja öö..?? En muista mut onhan niitä xD Blogiini ei ole tullut kommentteihin mitään rumaa, vaan asia on aika henkilökohatinen. En siis halua julkaista sitä blogissani, ikävä kyllä.. Mutta kyllä kommentit hyväksyn, koska luotan kaikkiin pandoihin että he eivät käytä rumaa kieltä tau hauku muita kommenteissa. ;) Ka te nyt käyttäytyä osaatte? Uskon sen kyllä, mutta netissä on paaaaljon semmoisia joista se on kivaa :( (vaikka se on kaukana kivasta! >:/) 


No niin ja toiseen KIIVAAN aiheeseen! Ella, Kamaria ja Max Panfussa! (tiistaina) No joo Ella lähti aika äkkii, mutta Max oli Ellalla niin Max tuli koneelle ja Ella oli ruudun takana ;D ikävä kyllä kuvaa en ottanut D= =( Harmi.. Mutta oli niin kauhee mekkala ja muutenkaan en viitsinyt kuvii ottaa. 
No joo, mutta arvatkaa kuka oli Panfussa! :) tuma2k10!! Hänhän lopetti Panfun, mutta tuttu naama Panfussa hymyilikin! C: Siellä oli myös Katak, lovelynatalia, öööääooaa!!! Hitsi! Miten mulla voikaan olla näin kauhee muisti?! En muista enää mitään! ;o Mutta kivoja Pandoja siellä oli. :DD Tää tais olla mutten  jo 9 kerta kun nään Ellan. Maxin oon nähny noin..4 kertaa? Ja Kamarian suunnilleen 4 kertaa. ;) Kaikki on tullut nähtyy. 


Niin ja vähän toistakin asiaa. Sivujan kaa. Mulla ois ideoita vaikka muille jakaa! (en muuten kerro! xP) Mutta sivujan maximi määrä on n. 10 ja mulla on niin paljo!! :/ Höh! Aina kaikki menee vikaan! 
Noijoo. Heidåå!! 
Ps. tää on jo mun 127- teksti!! (!!!!) Aika paljo, vai mitä?

3 kommenttia:

  1. *Nyyh* mä en koskaan tule näkemään Ellaa Maxia tai Kamariaa... Sori, mut...miks...mun piti lukee..nyt mua taas alko surettaa se ku en koskaan nää.. :( ;(

    - Surullinen Kissafani123..:(

    VastaaPoista
  2. Toivotaan, että tää kommentti valvonta toimii. :)

    VastaaPoista
  3. Ei se mitääm :) Kyllähän sä niit joskus varmasti tuut näkemään ;)
    anteeksi muuten kun pistin tälläsen postauksen ;(

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)