Lukijat:

torstai 17. helmikuuta 2011

Sogue parantuu!

Moikkarallaa!
Eli siis hei! xD 
No oletteko jo käyneet Soguen luona?? Mä kävin heti aamulla ja näin mukavasti hyvän ystäväni Ainfairyn! :D Kiva aamu. Ja Soguekin on jo terve!! Se oli tosi söpön näköstä kun se Sogue tallusteli pois sairaalasta. :) Terveyden merkki. Ja... lääkäriltä sai palkkion! Lääkäri asun!!
Hieno asunen! Tossa asussa on hieno erityisesti toi lakki, kun siinä on sydän. ;D Ja onkohan tuossa mekossakin? Ei. Ei ainakaan mun mielestä. 


Niin ja kohta siis näinä lähi aikoina mä teen sen "PanfuWision" juzkan. Ehkä viikonloppuna. Luulen niin ainakin.. 
Ja Amaluran rakkaustarinakin muuten poistetaan Bog Footin lisäksi.. Molemmat olivat jännii tehtävii. Tykkään. 
Ellakos se oli ollut joka keksi ihanan ajatuksen Sogue ketun parantamiseksi! Ne tulivat esittelemään sille kivan sirkus esityksen! (mäkin olisin voinyút silloin nähä ne Pokopetsi sirkuksen muttakun jotkut ilkimykset menivät isoilla puhekuplilla niin että ei nähnyt esitystä!!) :/ Mä en oo ollu koskaan tollee kipee. (Panfussa) 


Panfun kuvastoon on muuten tullut uudet vaatteet! 
Aika hienot.. muttei niin mun makuuni. Mutta ostinhan mä nuo hiukset kuitenkin! C: 


Ok, nyt mun on pakko mennä! MoIkKa!

3 kommenttia:

  1. Millon vaihat ton viikon panda jutun? Se on ollu tossa vaikka kuinka kauan. ps. se on soque ei sogue

    VastaaPoista
  2. musi hieno teksti kohta miksi sitä sanota

    VastaaPoista
  3. Namusiili: Vaihan sen ihan pian vaikka ihan heti ku oon kirjoittanhut tämän kommentin. Oho se olikin soque. Itse kirjoitit sque >:D
    Nininana: tarkoitatko tekstin fonttia? No ihan sama kiitos kuitenkin :D

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)