Lukijat:

perjantai 18. helmikuuta 2011

PanfuWision

Helloooo! 


Ja alotan näin että mulla on 74 lukijaa! Jee, ja kiitoksia Juuso-Hiphopille ja muille lukioille! C; No niin ja nyt on aka paljastaa hieman enemmän tästä minun PanfuWisionista! :D Kuinkas moni teistä seuraa Euroviisuja? Mä seuraan ja sain tämmösen kivan idean. ;) Tämä toimii hieman samalla tavalla! Tässä ohjeet ja säännöt:

  • Ilmoita kommenteissa jonkun kappaleen, niin etsin sen YouTubesta.
  • Sittenkun niitä on tarpeekis niin julkaisen blogissani kaikki videot ja te saatte äänestää niitä.
  • Tämä jatkuu niin kauan kun voittaja on selvillä ja joka viikko tulee olemaan äänestys.
  • Voittaja kappaleesta teen jonkun laisen musiikkivideon!!
  • Voittaja saa myös muita erikois palkintoja mm. Pandakolikoita, erikois haastattelun ja kaikkea muuta mukavaa :D 
Tästä tulee olemaan hauskaa, kunhan vain osallistutte ;D 
(ei haittaa, vaikka valitsemassasi kappaleessa laulaa poika/mies, mulla on myös poikien vaatteita ;) ) 
toivottavasti osalliostutte :D 
Jos ette ymmärtäneet jotain juttua niin ilmoittakaa siitä kommenteissa muistakaa sanoa, mitä ette ymmärtäneet, niin ilmoitan sen selmvemmin :) 
ei sitten muuta moikkista sitten :)

25 kommenttia:

  1. Mulla on muutama kappale ;)
    Laitan ne tähän osoitteina:
    http://www.youtube.com/watch?v=l_HnkwzbAIk
    sitten on:
    http://www.youtube.com/watch?v=-TTPGAy5H_E&feature=related
    vielä on:
    http://www.youtube.com/watch?v=G2RCCDSBEGk

    Tuoossa oli kolme eli ylin on lykkelin tekemä ja biisi i follow rivers. Toinen on myös lykky lin tekemä ja se on taas get some. Toivottavasti pidit ja että nämä kelpaavat ai niin tuo viimeinen on sitten mohombi bumpy ride joka on yksi lemppareistani! <333 Voi alita noista mieleisesi :)

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla ois kolme biisiä.
    Bruno Mars: Grenade ja Just the way you are,
    Vanessa Hudgens: Papercut

    VastaaPoista
  3. tulen mukaan :) ehdotan biisiä nimeltään butterfly..

    VastaaPoista
  4. Kivoja kappaleita! Laitan kaikki sitte seuraavaan osioon.
    Niin ja Icepanda: Kun kirjotin YouTubeen et Butterfly sinne tuli aika paljon Butterfly nimisii kappaleita. Kenen kappaletta tarkotat?? :)

    VastaaPoista
  5. oota oota hot n cold see on hyvä eka laulu kato

    VastaaPoista
  6. Mullakin on ehdotuksia... Tässä muutama omista suosikki- kappaleistani:

    Tiktak - Excitement
    Indica - Pidä kädestä
    Gimmel - Ikuiset jäähyväiset

    VastaaPoista
  7. hupsista vaan unohdin pistää nininana4 mut silti tiiät etse oon mä

    VastaaPoista
  8. Senkin lili! >:D
    Ehdit pistää ennen mua ton:Bumpy ride:n! >:D
    No,ei se mitää,saadaanpahan vähä erinlaisuutta tähän kisaan ;D

    Mun biisi ehdotukset:
    Voit pistää nimen youtubeen,tai sitten mennä suoraan osoitteesta! :D

    Eli:
    Nimi:Michael Jackson-Hold my hand duet whit Akon ft.Akon
    Osoite:http://www.youtube.com/watch?v=-oCCnxBos10

    Aaaah..<33
    Aivan ihana biisi <33
    Mä rakastan Michael Jacksonin musiikkia,saatte nyt yhden Michael Jackson-fanin tänne bloggari yhteisöön! <33 xD
    Toivottavasti toi mun lemppari biisi puree kaikkiin! Ja ääniä satelee ;) menestystä ja onnea kaikille kisaan! <33

    ♥:Liinu

    VastaaPoista
  9. Hei Musi! Tämä viikko on kulunut siivillä mutta on vielä aikaa! Kutsu ystäväsi kirjoittelemaan runoja ja osallistumaan tapahtumiin. Remember Friend!-teemaviikkoa on vain 1 päivä jäljellä!!! Nyt nopsasti Helppis-Pandat- ja Pandakirjasivuille.
    ___________________________________________

    Ehdotan biisiä:
    -> Rihanna ft. David Guetta- Who´s that Chick?
    -> Bruno Mars- Grenade
    -> Bruno Mars- Just the way you are

    VastaaPoista
  10. Sasse, toi Who's that chic on munki lemppari :D
    ja vielä taas kiva kun olettew osallistuveet <333

    VastaaPoista
  11. Ehdotan biisiä:

    -Black Eyed Pease-The time
    -Wiz Khalifa-Black and yellow
    -Michael Jackson-Hold my hand ft. Akon

    T:Kultasirkku

    VastaaPoista
  12. Ai niin itse pidän vielä tästä Duck Sauce, se on ollut meillä myös tanssissa ;D

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  13. Lili: Munki yks suosikeista on Duck Sauce!! (kiva kappale.. ;D)
    Kultasirkku: Meen kattoon nuo YouTubesta. C;

    VastaaPoista
  14. Okei liityn! Kappale : Scars and Bruises

    Laulaja : Bändi nimeltä The black pony

    Tassutain,

    Hannah♥♥♥

    VastaaPoista
  15. Tässä olis mun lempibiisi:
    Mohombi~Bumby ride
    http://www.youtube.com/watch?v=cYvYHgxx3hI

    Kuuntelen sitä paljon! Kiva idea tämä tämmöinen, sulla leikkaa! xD

    -PP

    VastaaPoista
  16. Oho tähän on tullut paljon osallistujia :D
    Kiitos kaikille osallistujille ;)

    VastaaPoista
  17. Terppa Musi!!!

    Tää on yks mun lemppa biiseistä. Tosi tarttuva! XD

    Esittää: Miu Sakamoto
    Kappale: Yhe never ending story

    Siinä lauletaan yhes kohas " the never ending story.... Se lausutaan Stoo o rii i i ii i i ii i i ii... kom, eliks mun pikkuveli tosin laulo sitä The never ending boo o riing i i ii i ii i i ii!

    VastaaPoista
  18. Joo, kiva kappale Tillervo ja tarttuu kyllä!
    Ja sun pikkuveli laulaa kivasti ton laulun! xD

    Ja kiitti kaikille! Osallistujia on jo AINAKIN 11. :D

    VastaaPoista
  19. Musi,tässä on linkki siihen =)
    http://www.youtube.com/watch?v=OnsOAaw___A

    VastaaPoista
  20. Icepanda: Ok, kiitti nyt tiiän mikä se on. ;D

    VastaaPoista
  21. ;D ole hyvä Musi :D

    VastaaPoista
  22. Mä olen semmonen Sonic-fani :)

    VastaaPoista
  23. Icepanda: Joo tiiän kyllä Sonicin ja olen kyllä itekkin ollu joskus Sonic-fani xD

    VastaaPoista
  24. ketkä ovat söpöjä hahmoja siinä Sonicissa? xD

    VastaaPoista
  25. No emt.. xD Kaikki on ihan kivoja C:

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)