Lukijat:

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Uusi vuosi tulollaan

Moi! 
Kaikki ovat varmaan jo käyneet Kamarian luona, vai? No mää ainakin :) Mannyllekki kävi aika köpelösti... Panfu oli tulessa! :shock: Onneksi asialle voitiin tehdä jotain ja Kamariakin aikoo ennustaa tulevaisuutta! Kamarian luo pitää seuraavan kerran tulla uuden vuoden viikon loppuna ja silloin saa kuulla hieman tulevaisuutta. Ja yleensä tehdään uuden vuoden lupauskin. Mitäköhän te aiotte luvata? Mää en vielä tiedä, mutta sen voin luvata että jotain kumminkin toivon!
Voih...! Mua harmittaa kauheasti kun en oo ottanut tänään minkään laisia kuvia! :( Mutta mä lupaan että seuraavassa postauksessa tulee kuvia. Kun mulla ei oo ikinä mitään kuvia Panfusta. 
No kerron kumminkin et tänään Panfussa oli  HannahMontana, gary2, Maija5, Nikke111 ja öö...? No en muista, mutta jos joku huomaa joka oli siellä niin saa ilmoittaa itsensä kommenteissa.
Ei tästä postauksesta kuitenkaan kuvaton ja tylsä tuu! 
Tässä kuva kun Kamaria istuu penkillään viidakon luolassa. (ei mun ottama kuva)

Hehee, onnen pekka toi Panda 1211 kun on päässyt Ellan ja Maxin blogiin. Ihan yksin :D
Niin ja miksihän toi Kamaria on läpinäkyvä? Ihan niinku siinä yhdessä Panfun tehtävässä, että Kamaria on kloonannut itsensä. Nuo tyynyt oli muuten pehmeitä xD Ja kynttiläkin siellä somasti palaa. Aika monella muuten ammutaan uutena vuotena raketteja. Mun perheessä ammutaan vähäsen, muttei niin paljo muttei niin vähääkään. 
Aika hupaista kun Kamaria on raahannut oman tuolinsa viidakon luolaan :mrgreen:
Mannysta ei nyt valitettavasti oo minkään laista kuvaa mut kaikkihan se näkeekin Panfussa.
 :idea: Ai niin :idea: Minkä lahjan siltä Mannylta oikein sai? Joko mä en muista tai mulla on jotenkin semmonenki muisti kuva että mä en tiennyt sitä että minkä lahjan Mannylta sai. No ois kumminkin kiva jos saisin vastauksen joko kommenteissa tai ihan suoraan Panfussa. Muistakaa sitten panfussa uutena vuotena pukeutua parhaisiinne. Tuskin maltan odottaa kun kaikki pandat ovat parhaimmissa vaatteissa jne. Silloin taitaa myös olla kultapanda päivä xD
Tässäpä tätä. Moido!










P.S. Mä vaihoin tuon tassuittain musi kuvan kun en oikein pitänyt siittä toisesta.
P.P.S. Tein uuden yläkuvan! Pidättekös siitä?

4 kommenttia:

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)