Lukijat:

maanantai 13. joulukuuta 2010

Lucian päivä ja lumisade ennustus!

Moi rakkaat panfun pandat :D 
Tänään on Lucian päivä ja kaikki varmaan tiedättekin kuka on Lucia :). Lucian päivää vietetään joka vuosi 13.12 Tänäänhän on se päivä :D. Varmasti tosi monella tuli joulukalenterin luukusta joku Luciaan liittyvä juttu ;). Tuliko sinulla? Mulla kyllä ei tullut muutakun kynttilä :neutral: Tiedättekös muuten jotain muuta peli paikkaa jossa vietetään kaikkea hauskaa jne. kuin panfu? Mulle ei tuu mieleen oikein mitään! Mut onhan niitä kai muitakin :lol:
Tässä on minä Luca asussa (muokattu kuva)














Hihii en löytänyt kynttilöitä kruunuun mutta laitoin karamellit :grin:
Proffan mukaan panfuun sataa parin päivän sisällä lunta! Jee sitähän me kaikki olemme odotellet eikö niin? Mun mielestä panfuun on jo korkea aika tulla lunta oon joka aamu kynyt kattoon panfua et näkyisköhän lunta. :shock: Mutt kohta se viimein tulee :D Kun luin Maxin ja Ellan blogista, että Prof. bookwin on asentanut sateliitin avaruuteen niin kävi mielssä minkä laistahan se on laittaa sellaista menemään? cool!!!!:cool: No joo... ehkä toi oli hieman pikkupoikien sanonta toi cool :oops:
Eipäs sitten muuta moikka!! 

2 kommenttia:

  1. Moi Musi Mut miten teet sit noi hymiöt blogiis ku mä osaan tehä niit Ellan & Maxin blogin kommentteihin mut ne ei toimi mun blogis pitääks taas joku asetus juttu tehä

    VastaaPoista
  2. Ei toki ;) hymiöiden laittaminen on ihan helppoo :) kopsaat vaan ellan ja maxi blogista hymiön ja sit liität sen blogi tekstiisi :)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)