Lukijat:

tiistai 28. joulukuuta 2010

Kuukauden bloggarit

Moi kaikki pandat! 
Ja ihan alkuun ONNEKSI OLKOON TAIKA, UNI JA TOFFEENALLE! :mrgreen: Heistähän uli joulukuun bloggareita. :cool:  Mutta kenestäköhän tulee vuoden 2011 ensimmäiset bloggarit? Sinulla on myös mahikset päästä bloggariks, jos noudatat Ellan ja Maxin vinkkejä :) Eli tee panfuun aiheisia blogi tekstejä. Se onki aika hyvä vinkki :) Eikä sitten mitään sopimatonta! Ja taas mulla on uusia lukijoita! Nyt mulla on 46- lukijaa. Melkein 50 xP Tässä äänestys taulukon tulokset :) :
 








Toffeenallella on 114 ääntä ja Unella ja Taialla 110 ääntä! Yli 100:sen menee kuitenkin. Tillervo pitää perää Maggyn kanssa ja minä eli Musi olen sitten. Vanilija ja Perro9 ovat mua ellä. Ja yhteensä ääniä oli 370! WoW! Perrollakin menee tosi hyvin mielestäni. Hänen blogiinkin kannatta käydä kurkkaamas. Tässä linkint Taian ja Unen blogiin ja Toffeenallen blogiin. Toffeenallella on myös apuliitto "Ellan ja Maxin puolesta" Kannattaa käydä osallistumassa ;)

Tämä Taialle Unelle ja Toffeenallelle! Laitan muuten heti kun olen kirjoittanut tämän tekstin  kyselyn tuonne ----> 








Ps. Oon tehny uuden tassuittain Musi kuvan! Oon tehny sen Glitterfy.comissa.
Pps. Nuppu_ on lopettanut mahtavan bloginsa! :( :cry: Jos et tiedä koko asiasta mitään niin pääset Nupun_ blogiin tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)