Lukijat:

keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Hauska ilta panfussa!

Moi kaikki pandat :D Tänään mulla oli super hauska ilta panfussa. Kun tulin panfuun niin ihailin ensin itseäni BD! Mä oon jo tottunut uusiin pandoihin panfussa xD! Kun katsoin ystävälistaani niin huomasin että Max on panfussa! :) mutta hän oli puumajassaan ja ovi oli lukossa. Mutta sitten muistin, että siellä on jo aivan tarpeeksi pandoja. Päätin kipaista yhdessä välissä pääkallovuorella ja kun saavuin tuli vuorelle näin näyn!!














Waau! Taivaalla näkyy huikeasti värejä! ja muuta sen sellaista O___o 
Sitten päätin vilkaista kamulistaani että onkohan max vielä panfussa niin oli! :) kahdestaan jonkun muun kanssa tulin sinne mutta pidin mielessäni etten saa liikaa fanittaa jne. 














Sitten menimmme meri rosvi baariin ja tunnelma oli mukiava sillä sielläkään ei ollut panloa porukkaa :D 










hihii tuossa kuvassa minä ja max olemme pallerosia :D 
















Siin´ oli muutama kuva merirosvobaarista :D Sitten siittyimme rannalle ja siellä olikin hieman enemmän porukkaa...












Mutta siellä oli hannah :D Eipäs sitten muuta mukavassa illassa panfussa :) moikka 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)