Lukijat:

keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Uusi tarina sarja, nimeltään Connor ja Phil- pandat!

Heipsun ja keipsun pandat ja lukijat! Noniin otsikosta näkeeki jo et mun blogiin tulee uusi tarina sarja! :cool: Sen nimeksi tulee Connor ja Phil- pandat! Tässä postauksessa tilee eka osa siitä tarinasta ja tiedoksi kaikille jotka eivät tiedä et onko Connor tytön va pojan nimi, no se on pojan nimi. Tää tarina kertoo vanhasta ajasta, vuodesta 1987. Tässä eka osa:


Connor ja Phil- pandat.
Sana-arvoitus


Connor on panda poika joka on hyvin seikkailu mielinen. Hän rakastaa merta ja kesää, milloin voi uida ja seilata merta! Connorin veli Phil on myös kiinnostunut merestä, mutta ennemmin hän kulläkin lukisi kirjaa tai uisi. Phil on aika rauhallinen panda. 
Kaunis kesä päivä. Wanha satama vuosi 1987


Phil! Oletko sä lukenut mun salapoliisi kirjaa? -Phil! -Phil?! Missä sä oot, Phil?? Connor huusi raivostuneena. -Täällä, Connor! Täällä alhaalla! Phil sai vihdoin huudettua vastaukseski Connorille.
Connor juoksi portaat alas ja kysyi: -Mitä ihmettä sä täällä teet? Oon etiny sua kaikkialta! 
-Oli nälkä ja tulin tänne alas syömään. Phil sanoi suu täynnä kuivaa pullaa.  Niin mitä sulla oli asiaa, Connor? -Niin, että ootko sä lainannu sitä mun salapoliisi kirjaa? -Kun sitä ei löydy mistään!!  -Älä nyt hermostu! Phil rauhoitteli. -No ootko vai etkö oo??!! Connor huusi. 
-En tänään, mutta eilen mä sitä kyllä vähä luin ja se on pöydällä. Phil sanoi rennosti.
-No oisit voinu sanoo et sä oot lainannu sitä. 
Connor meni pöydän ääreen lukemaan kirjaansa. 
Hei mikä tuo on? Connor ajatteli. Salapoliisi kirjan välissä oli jokin lappu. -Mikä tämä on, Phil? -Ai mikä? Phil hämmästeli. -No tämä lappu tietenkin. Connor sanoi.
-Öö...? -En mä tiiä, sun kirjahan se on. Mutta sä tätä eilen luitkin ja oon lukenu tätä viimeksi viikko sitten. Connor tivahti. -No avaa se! Phil anoi.
Connor avasi kitjeen. Siinä luki näin:


Hei! Olen _ _ _ _ ! Ja olen aikoinani ollut toissä laivalla ja sainkin selville kaiken näköistä. Piraatit eli merirosvot olivat juuri ryöstäneet _ _ _ _ _ _ _ nimisen laivan ja sitten sain kuulla että merirosvot olivat kirottuja. He nimitttäin olivat _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ nimisessä kirouksessa ja juuri te Phil ja Connor voitte auttaa maailman meriä että myös maailman pandoja! Tehkää se pian auttaaksenna kaikkia pandoja päällä maan! Mutta nyt juuri minun pitää mennä nimittäin piraatit tulevat! Löydätte lähtö paikan piraatit on_ _ saa_ _lt_! 


Phil ja Connot katsoivat hölmistyneinä kirjettä ja toisiaan. -No mitä meinaamme tehdä? Phil kysyi. -Kai menemme Piraatit on_ _ saa_ _lle! Connor huudahti.
Jatkuu...


Noniin munki pitää täsät mennä. Toivottavasti tykkäsitte! Moido! 




P.S. Toi toinen osa tulee sitte joko huomenna eli torstaina tai perjantaina.:mrgreen:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)