Lukijat:

perjantai 31. joulukuuta 2010

Ilotulituksia ja ennustuksia

Heipä hei ja hyvää uutta vuotta pandat! :D
Tänään tulivuorella on kauniita ilotulituksia! Sinisiä, punasia, keltasia, vihritä... Ja Kamariakin odottaa teitä pandoja Viidakon luolassa. Kamariahan ennustaa mitä 2011 vuonna oikein voi tapahtua, mutta sehän on vain ennustus... uskoo sihen kunka uskoo. :) No sitä kyntiläähän voi painaa montakin kertaa, kuin vain kerran. Niin ja muistakaa äänestää millä värillä kirjotan blogiini. Monia värejä on äänestetty, kaikkii saman verran. Tässä kuvii niistä mun ennustuksista:
Ennustus 1: Apilan lehti! Sinusta tulee onnekas ja tyytyväinen Panda!


Ennustus 3: Gondoli! Sinua odottaa pandastien seikkailu!








Enempää ennustuksia en halunnukkaan, mutta ainahan niitä on kiva kuulla. ;) Jokaisessa ennustus kuvassa on kivan näkönen possu xP (siis aika söpö...) Huomenna eli lauantaina on koko maailman ensimmäinen 2011 päivä!!!! !WoW! Kuulostaa mahtavemmalta kun sanoo KOKO MAAILMAN! :D Tai pitemminkin koko maailman historian ensimmäinen 2011 päivä. xD Hihii, ja taas mun blogissa muuten on lisää lukijoita. nyt mulla on 48-lukijaa. Melkein 50! Aika hyvä juttu, ainaki mulle, mutta tuskin kukaan mieltäänkään pahottaa sen takija. Mua on muuten viime aikoina mietityttänyt et millonkohan mun kultapandaus oikein loppuu. Sitte ku se loppuu oon ollu jo VUODEN kultapanda. Oon ollu siis yli vuoden Panfussa kun se loppuu. Itse asiassa en ees muista aikaa jolloin en oo ollu KultaPanda Panfussa. uistan vain yhen jutun ku menin latoon ja siellä oli kaksi kultapandaa jokka sano toisille et "sano pop" No mä tietysti luulin et ne puhu mulle ja sanoin pop, mutta en ollu kulttis niin ei tapahtunu mitään. Lähin nolostuneena pois... 


Niin ja haluun ilmottaa blogissani surullisen jutun. :( Mun yks parhaimmista kavereista Panfussa lopetti Panfun pelaamisen. Anny190. Se saattaa vielä joskus kävästä Panfussa, mutta harvoin. Me piettiin sille läksijäis juhlat ja tui siellä vähä tämmösiikin lauseita "Hyvästi Anny190 ja Nuppu_!"  Nuppu_:kin lopetti Panfun kuten jo kaikki tietääkin, kai...  Tässä pari kuvaa se läksijäisistä: 


Sain hyvän kuvan missä Anny sanoo Kiitos ja heiluttaa ringin keskellä. 













P.S. Oon vaihtanu ton Tassuittain Musi kuvan ;) Toivottavasti tykkäätte siitä, nimittäin mun mielestä se on hienompi kun se entinen.



1 kommentti:

  1. Niin ja oikeesa elämässä tinan taika ennusti mulle rahaa ja sitte se ykski näytti ihan moottori veneen potkurilta xD Sitte vielä jotaki hökkelöitä =)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)