Lukijat:

tiistai 7. joulukuuta 2010

Jännitystä!

Moi pandat :) Ootte vissiin käynyt äänestämässä suosikki blogianne. Kaikkia jotka ovat siinä niin varmasti jänniittä. Kuten mua olen iste seitsemännellä sialla :D Mutta onko mulla mahiksii? No ainahan oikeestaan kaikilla on mutta jännittä vaan niin niin sikana! Kuka mahtaakaan olla se kolmas bloggari? Vaikea sitä on sanoa kylläkin. Mutta mun ennakkosuosikki Balettipanda :D Hän onkin ykkös sialla ;D 
















Tuohan voi muuttua miksi tahansa! Minäkin voin olla jopa ensimmäinen tai viimeinen. Ei sitä vaan koskaan tiedä. Mulla on muuten nykyään tällaista tekstiä eikä se ole paksunnettua ja aina lilaista mutta voin laittaa joskus äänestyksen tuonne oikealle puolelle minkä väristä se voisi olla mut tällä hetkellä se on liila =) Pahottelen vielä että joulukuun seitsemäs päivä eli tänään luukku ilmestyi vasta illlalla :( ,koska olin luistelemassa ja jokainen tarvii kuitenkin ulko ilmaa ja liikuntaa. :) Tänään panmfun joulukalenterissa tulikin kiva lahja :) eli lahja xD.










Mulle ois pitänyt tulla tietokone puumajaani mutta sitä ei tullut vaikka oon kultapanda :O 
Eipäs sitten mutta moikka! :D 










P.S. Pitää mennä lukeen fysiikan kokeisiin! >:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)