Lukijat:

perjantai 10. joulukuuta 2010

Hieman uutuuksia blogissani

Moi pandaset!!
Kuten otsikosta näkee niin blogissani on uutuuksia!! 
No kaikki varmaan huomaa et tausta on uusi. En olekkaan käyttänyt sitä koskaan blogissani:)
Musta se on aika hieno..No kyllä te kaikki varmaan lumesta tykkäätte, toisin kuin jotkut muut muuttavat talveksi jonnekkin Teneriffalle!! :shock: Mä ainaki tukkään Suomen kaikista vuoden ajoista, varsinkin kesästä ja talvesta ;)

Noniin, ja toinen uusi juttu mun blogissa. No ainaki tää teksti ja nää hymiöt. Hymiöistä ja tekstistä olenkin tainnut jo mainita, mutta sanon nyt tässäkin postauksessa, kun hetki on täydellinen. :D No nää hymiöt on helppo saada omaan blogiinsa. Kopioi vaan Maxin ja Ellan blogista! Ja sitte tän tekstin voi vaihtaa tuolta ylhäälta sen tekstin suurennuksen vierestä ku kirjottaa postausta, kaikki varmaan tietää mutta sanon nyt vaan...:lol: 


Ja kolmas uusi juttu blogissani. Mulle on tullu uusi sivu!! Sen nimi on "Julkkisten apuliitto" :cool:Sinne voi mennä ilmoittamaan jos haluu mukaan, siellä on jo muutama mukana. Niiden kommenttejä ei näy, koska ne on mun oikeita siis koulukavereita! Joten ne sano koulussa et nekin voi ilmoittautua. Toivottavasti tekin ilmoittaudutte. Ja jos et tiedä mikä se on niin siellä lukee kyllä ohjeet.


No eipä täällä muuta uutta ookkaan... Mutta haluan vain sen sanoo et mä oon nyt niin onnellinen ku sillä Effy nimisellä pandalla on tänään synttärit ja mä meen Emily_1, taffelin ja yhen muun kaa hohto keilaamaan!!!! En malta odottaa! Onnen toivotukse siis Effylle! :mrgreen::mrgreen:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)