Lukijat:

maanantai 6. joulukuuta 2010

Hyvää itsenäisyyspäivää!


Moi pandat :) ja hyvää itsenäisyys päivää! :mrgreen:
Mitäs te teette itsenäisyys päivänä? No mun kaveri tulee meille, ei mitään sen kummempaa.
Mutta monessa kodissa aikuiset katsovat "tuntematon sotilas" elokuvan.
Tänäänhän on joulukuun 6. päivä ja itsenäisyys päivä!  :D Ja kuten varmaan huomaatte niin käytän näitä hymiöitä, mitä Max ja Ellakin käyttää. ;) No se on helppoo, jos haluu tehä kunnon hymiöitä. Kopioi vaan sen Maxin ja Ellan blogista. No mutta nyt ollaan taas jossain muussa asiassa mitä pitäisi, olen hieman hajamielinen :lol:
Suomihan täyttää tänään 93-vuotta! Hyvä suomi!! :mrgreen: Varmaan aika monen kotona tai koulussa juhlittiin tai juhlitaan Suomen itsenäisyys päivää. :cool:  Mun koulussa juhlittiin sitä. Melkein jokainen laitti jotain fiiniä/siistiä. Oon viitosella ja mun joutui tanssia valssia poikien kanssa!:shock: Mutta mulla ja namusiilillä oli juoni;) Me oltiin muka tanssimassa koko ajan ettei vain kukaan poika vahingossakaan tulisi kysymään meitä xD. Kun tanssiaiset loppuivat niin läpättiin vitonen kun päästiin pälkähästä! :mrgreen: Mutta on vielä rusettiluistelu edessä ja siellä ringille poikien kanssa! Aiotaan selvitä siittäkin.;) Onko teidän koulussa mitään tuon tapaista? Meidän koulussa on paljonkin mutta aina namusiilin kanssa niistä selvitään xD
   


Panfun joulukalenterissa tuli tänään kiva lahja :D Joulupukki asu xD. Aion käyttää tonttulakkia jouluun asti siihen muutenkin passaa hyvin jotkut hiukset ;D 










Eipäs sitten sen kummempaa Moikka ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! xD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)