Lukijat:

lauantai 4. joulukuuta 2010

Joulun aikaa.

Moikkelis pandat :D Eikö olekkin kivaa kun on taas joulun aikaa :) ja joulun taikaa ;D Panfussakin on mennyt hyvin kaikki padat ovat avanneet joululahjoja luukuista :) Maxille on muuten tullut jännä kirje hollannista jossa luki että pukki tulee huomenna tai votain sinnepäin aika jännää vai mitä onkohan max ja ella nukkuneet TOSI pahasti pommiin! Mä kyllä epäilen että hollannissa taitaa olla joulu hieman aikaisemmin :) 
söpö maxii xDD 























Oottekos käyneet avaamassa luukkuja omassakin blogissani? Oon jo ilmkoittanut monesti että se joka avaa eniten luukkuja niin saa lajhan joulu aattona MUTTA jos mulla on jouluna liian paljon kiireitä niin ei tarvi jouluta paniikkiin jos lahja tulee vasta illalla tai yöllä... Mutta luulen että saan lahjan tehtyä kuitenkin samana päivänä. :) 

Katsottekos jouluna joulupukin kuuma linja ohjelmaa? Mä en oikeen mutta siittä vaan tulee niin mieleen joulu =) Entä katsottekos te lekendaarista lumiukko leffaa? Ei sekään niin mahti mahtava oo mutta sekin on niin jouluinen että voi että xDD En ole muuten kirjoitellut kolmeen päivään O__o mutta olen käynyt toki blogissani :) 
Eipäs sitten muuta moikka!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)