Lukijat:

lauantai 11. joulukuuta 2010

Oma puumaja kullan kallis

Moikka pandat!
Tässä vähän taitaa melkein kaikkia jännittää, kun joulu on tulossa! 

Mulle tapahtu jotakin toosi outoo ja jännittävää! :shock: Olen vieläkin aivan hengästynyt ja peloissani! Kerron mitä tapahtui:
Olin menossa nukkumaan myöhään illalla. Sitten heräsin keskellä yötä ja en saanut enää unta, joten lähdin jostain syystä ulos lenkille. 
Kun olin viidakossa, niin näin jonkun toisenkin olennon olevan ulkosalla. Ihmettelin suuresti mikä se oli, kun se ei liikkunut ollenkaan.:???: Menin hiljaa lähemmäs katsomaan mikä se oli, mutta silloin se liikahti ja juoksi suoraa rannalle! 
Säikähdin, mutta päätin ottaa asiasta selävää. Menin rannalle. Siellä näin sen olennon menevän sillalle, ihan niinkuin se olisi tahtonut mennä kouluun, mutta eiväthän koulun ovet ole edes auki.  
Sain sen verran siitä selvää, että näin hänellä olevan parta. Silloin minulla välähti! :idea: En ollut ihan varma, mutta ajattelin että hän on joulupukki! :lol: Seurasin hänta vaikka kuinka kauan, lopulta mua alkoi nukuttamaan. En antanut kuitenkaan unen voittaa uteliaisuuttani! 
Kuulin huudon, ihan niinkuin hän olisi lyönyt varpaansa johonkin. Ja ihan oikein! Hän ponppi yhdellä tassulla ja huusi "aauutzz!!!!" 
Sitten repesin naurusta ja... Hän näki minut :shock: Juoksin juoksemistani takaisin, viidakkoon. Hän oli ihan minun kannoillani! Juoksin kaupunkiin, urheilukentälle, linnaan, tulivuorelle, maa-uimalaan, taas viidakkoon ja lopulta löysin itseni wanhasta satamasta. Juoksin vielä laiturille ja tunsin ihan kuin olisin pukannut jotakuta Levähdin kun näin että hän ei ollut takanani. Silloin vedestä nousi pää joka huusi "BÖÖÖ!"


Huooh... taidan kertoa loput sinnuntaina. Niin en oikeen sitte keksinyt sopivaa otsikkoo, joten menkööt ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)