Lukijat:

lauantai 18. joulukuuta 2010

Kiitokset sekä anteeksi pyynnöt

Moikka moi ja terveppä terve pandat ;) Kiva aina välillä alottaa erityinen tai hassu tervehdys blogissa. No otsikosta näkeeki et mulla on anteeksi pyynnöt että myös kiitokset. Kummasta aloitan? 
No aloitan anteeksi pyynnöistä. Anteeksi kun en oo pistäny niitä joulukalenterini juttuja mun blogiin. Nyt on jo 18. päivä ja mulla oli siellä vasta 16. päivä joten en oo pistäny 17. luukkuu ollenkaan :( Ja sitte ku mulla oli 14. päivä niin mulla oli siellä 12. luukku. Syynä siihen että en oo muokannu/päivittäny blogiini niin on koulukiireet esim. läksyt ja kokeet, olen paljon ulkona kavereitten kaa, muuten vaan en ehi tulla koneelle ja mulla on pientä flunssaa... 
Noniin ja kiitokset kuuluvat... VOLTILLE!!!! :mrgreen: :D Volt kehitteli musta tämmösen kuvan:


Tota kuvaa kannattaa klikata suuremmaksi. Sen on tosiaan tehnyt Volt niminen panda! Volt on muutenkin todella kiva ja kiltti :) Mutta hän ei käy usein panfussa... Vaan viettää enemmän aikaa kamullansa jne. Hän kylläkin muokkasi mun otamaa kuvaa sillä tuossahan on musi eli mä! :D 
moikka sitten ja heipä hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)