Lukijat:

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Kotona! + Ankka rannalla xD

Moikka moi! ;P

Palasin lomalta! B) Olin siis laskettelemassa  pohjoses. ;) Siellä oli kivaa ja Jenni Vartiainenki oli siellä esiintymässä, mut en menny kattoon xD Tuntuu taas kivalta postata. :) 





Kaikki onki vissiin jo käynyt rannalla? Juu,, oon määkin ja näin tommosen pandan, joka näyttää ihan niiltä jauhopussien kantajilta Kitkeröllä! :o (isompi kyllä..) Mutta raukka ei muistanut omaa nimeäänkään! Sen nimi oli... ööö.. Ei munkaan muisti parhaimmasta päästä oo.. Cx DUCK! Niin se se oli! :D Muistin. Jos joku ei tiiä mitä Duck meinaa niin se on englantia ja tarkoittaa ankkaa.. Hmm.. Ankka? Pandan nimi on Ankka? Kuulostaa aika hassulta, mutta nimi mikä nimi.. ;b 
Kattokaa muuten tota kuvaa! Ankka on KAKSIN kertainen muhun merrattuna. cX Mutta Gulliver oli kyl isompi. Sen voi varmuudella sanoa. 

Ai niin ja tuo PanfuWisionnin äänestys on päättynyt! Julkaisen jatkoon pääsiät joskus,, mutta mahdollisimman pian. ;D Kolme vähiten ääniä saanut putoaa pelistä pois.
Älkää siis suuttuko mulle tai kellekkään muullekkaan jos et päässy jatkoon! Kiitos! 
No hyvä jos tuli selväksi. Se ei oo mun viko jos joku ei päässy jatkoon! Ja öö..  tää on noloo kertoo mut pakko on. Maikku, sorry kamalasti ku unohin sut kokonaan! =/ Pääset kyllä seuraavaan äänestykseen ku oot kerta osallistunukki. =) Lupaan sen! C: 

Mun on aika häippästä! Moidooo..!
Ps. Viimeviikkonen iPanda on unohtunut tehä kokonaan siks ku olin silä lomalla, joten onko tää nyt okei? Moni onn vaan kysyny. 

8 kommenttia:

  1. merrattuna? Ja ööhhh,,, Mäki veikkasin et se on niitä jauonkantajia (Evronin orjia) :D

    VastaaPoista
  2. Niin, ne on varmaan niitä orjia. (näyttää ainakin)

    VastaaPoista
  3. haluun ipandaan!

    Tassuttain, Viljami

    Oon hauska!

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti sitten pääset iPandaan! Ellei joku muu ehdi ensin, tai jotain. Varmasti myös olet hauska :D

    VastaaPoista
  5. musi musi et kue tätä varmaan nyt ku pitää mutta en pääse sun majaan taino pääsen mut en nää sua ja sä poistuit munkamu listalta joten voitko tulla viidakkoon

    VastaaPoista
  6. ja me olla menossa kauppaan voisko ipandaa myöhäistää musi vai ootteko jo tehny sen ; .... (

    VastaaPoista
  7. Emme siis tehneetkään iPandaa ;'( koska minun pajani oli sellainen seko höppänä, joten emme voineet tehdä studioo... >:( lupaan että pääset ensi kerralla, nini :---D

    VastaaPoista
  8. no kiva mul menikin jo hermot sielä

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)