Lukijat:

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

100 lukijaa!

Moikkista! :D

Nyt mulla on ihanat 100 lukijaa! <3 Thank you soooooooo much! Mun sadas lukija on Alphonse ja 101 on Maumau. Kiitokset teille!! :P Tässä vielä kuva:
Kiiiiiiitooooss!! C: 

Toi kuva on aika äkkiä tehty, ei kannata välittää siitä. ;) Haittakos tuo? Oon niin onnellinen et voisin hypätä vaikkapa kattoon! xD (ainakin tekis mieli. xb) Ja jos ette saa selvää tosta mitä tossa lukee niin  siinä lukee näin:
Kiitos toosi paljon 100 lukijasta :) Toivottavasti jaksatte lukea vielä tulevaisuudessakin. C; 
En oikeen muutakaan siihen keksinyt. Kiitos vielä kerran. =)

Niin ja ootte varmaan huomannukkin että mun kirjoittaminen blogiini on vähä harventunu ;/    Syynä tietenkään ei ole että lopetan, vaan mulla on niin paljon muuta esim. kokeita, oon kamujen kaa, aina en jaksa kirjoittaa blogiini ja teen muutakin kuin olen koneella. Kuten piirrän, katon TV:tä, syön, nukun.. Mitä milloinkin. ;D 

Kuulitteko muuten jo?? Panfuun on tullut KEVÄÄÄT! Itse asiassa jo kauan sitten, mutta nyt kukat kukkii linnut laulaa ja voi heittää sydämmiä toisten päälle! ;P
Kivaa eikös? ;b Kuuluu kiva ääni ja on iloisia Pandan naamoja! Ootan itse aivan vilpittömästi (oikeessa elämässä) kesää ja et lumet sulaa!! Tuun kohta hulluksi! :o xP 

Niin ja odotettu PanfuWision viivästyy taas. :( Teen videota, mutta aina ei ole aikaa. Luulen että tällä viikolla saan sen valmiiksi, mutte en lupaa. 

Noi eikun kivaa kevään odotusta teille Pandat! Moikka!

3 kommenttia:

  1. Onneeaa Musi! xDD Paljon onneeaa vaan! :))

    VastaaPoista
  2. kirjotan nyt nininanal ei oo blogi sivu auki :-/
    ihmettelet miksen hypi riemusta noo no ei olis syytä olla alakun´lonen mut kiva et pääsin jatkoon mut niikun mun biisio ei kauas pötkitä kato tein oman huudon nyt kaikki kattokaa mun biisi ä ä ä ää nyt kaiiikki jaa kaanssa äänesxtäkää voittoon voittoon voittoon kai jotenkin noin ni moro aika pitkä muuten XD


    ok fiiliksin:nininana

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)