Lukijat:

keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Karnevaalit ovat alkaneet! + mahti mullistava tehtävä!

Hepskukkuu kaikki! xP


Panfussa voi vihdoin aloittaa sen "Kitkerön vakoojat"- tehtävän! :D Kävin aamulla Panfussa enkä huomannu mitään uudesta tehtäväkirjasta. ;b Hienompi. (minusta) 


MUTTA! Nyt Panfuun on tullut niiiiin best tehtävä ettei olekkaan!! :DD Siis tosi magee.. xD Se oli musta aika hyvin tehty, vertaa toisiin tehtäviin.. Mutta muutkin ovat hyviä. ;) Toi Kitkerön vakoojat tehtävä oli tosi hyvä, mutta lyhyt. Tosi uudistunut ja jatkoakin varmasti tulee. ;D Oon aika varma, mutten niin. xb NIIN! Ja siitä tehtävästä sai tyylikkään vakooja asun. B)
Tyylikäs vai mitä? BD 
Musta toi on aika kivan näkönen..C: Mutta aika jännää oli kun siinä tehtävässä e voinu puhua. :o Kaikki oli harmaata ja siinä chatissa oli pandan pää ja suussa oli raksi. O__o En haluukkaan paljastaa kaikkee, jos joku ei oo tehny sitä. Ja jos on niin tietää kyllä minkä lainen se tehtävä on. =) 


Ja Panfussa on nyt paraati!! Jee! Se on kiinnostanut mua koko ajan! xP Ja vesi-ilmapallojen sijaan heitämme karkkia! Nam! :P No.. ihan kaikkia karkkeja ei kannata syödä. Joku on voinut vahingossa tallata niitä tai karkki paperit on voinut lähtee irti. :S (mutta ees vähäsen.. C; ) 
Karkkia.. ;P Namii! :D Ja paraatia voi seurata ympäri Panfua! Cx Kaupunkiin, urheilu kentälle, linnalle, ja pelle käski heittää pandoja karkeilla niskaan! =o Mulle kyllä niin kävi päivällä kiun olin Panfussa kaupungissa.. Koko ajan ja lettujen kera! xD Kivaahan se oli. :) Miksipäs ei? 


Noo mä meen, ja muistakaa heitellä karkkeja ympäri Panfua! Moi moi!
Ps. Olin tänään jarvellä kamujeni kans. Gary2 ja Tillervo, sain näpättyy kivan kuvankin; C=

2 kommenttia:

  1. Hei!

    Musi, millä ohjelmalla teet videosi? Siis ei kuva videot? Vaan ne toiset!


    Kysyvällä tassullaan,
    Kissafani123!

    VastaaPoista
  2. Mä teen videoni HyperCam 2:sella. Se on aika helppo käyttönen, kun sen kikan tajuu sekä se on ilmainenkin. ;)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)