Lukijat:

perjantai 4. maaliskuuta 2011

Tiedotus! + Karnevaalit jatkuu (;

Hi and hello everybody! ;D

No ihan alkuun alotan sanomalla että  "En kirjoita viikkoon!" Niin en siis kirjoita viikkoon. Syy ei ole mikään loppaus aihe/ etten halua kirjoittaa vaan meen lomalle. B) Jee! Mulle tulee olemaan kivaa ja VARMASTI teillekkin pandat hyvät! :) Tosin joillain on kuolua,, se ei nyt ole niin kivaa, mutta selviää kyllä.. Niin ja minnekkö menen lomalle? Olisi aika epäkohteliasta olla sanomatta minne menee, niinkuin mulle meinas käydä. :P (taas se meinee luistaa.. ;O ) Niin menen tosiaan pohjoiseen!! Meen lasketteleen! Laskettelen rinteessä ja suksilla. C; Se on hauskaa. :) (enoäs kerro minne menen :P) Niin, mutta Panfussa saatan käydä illalla, mutten ole kauan. En ehi. Ja onneks mulla on oma läppäri niin voin ottaa sen mukaan ja jos tulee jotain aivan mieletöntä Panfuun niin teen ehkä niiiiiiiiiin minisen postauksen että saattaa olla kaks lausetta, mutta kiire mikä kiire.. ;/ 


Ja vielä kerrataan nopeesti. ;) No moniko teistä on jo saanut karkki asun kokonaan? Noo... en voi valehdella blogissani joten sanon; en oo itekkään päässy veden alaseen kouluun asti xb Mä oon tämmönen hännän pää. =-/ No mutta joku aina perää pitää. xD xP (nyt minä) 
On mulla jo kengät ja naamari.. ;)

Nuo kengät näyttää ihanan harkullisilta! ;P Namii! Voisin syyä ne. xP Ja kohta saan sen ylä osankin, mutta siitä tuskin ehin ilmoittaakkaan blogiini. Aika turha aihe kirjottaa muutenkin, MUTTA SAA JOS HALUAA. ;) Niin mki tekisin jos muuten en  keksisi.
Ohoh...,! Kylläpä aika rientää! ;o Mun aika mennää. Moikka! :o) 

7 kommenttia:

  1. No... oikeastaan mä olen se hännänpää, en ole ehtinyt vielä edes aloittaa; keskiviikkona en päässyt, torstaina netti pätki ja sitten ei vain huvittanut... xD

    VastaaPoista
  2. eikö ipandaa sit tuukkaa tänään ;..(

    VastaaPoista
  3. hmm taisin pistää pari kertaa saman kommentin xD

    VastaaPoista
  4. :))) Pidä hauskaa Musi! Jos sulla on aikaa voitko jossakin vaiheessa kertoa onko picnik, pizap, ja ne muut missä tehään taustoja ja muokkaillaan ilmaisia?
    Kiitos jo etukäteen:
    Koala♥

    VastaaPoista
  5. miks mun kommenttia ei näy ? :'(

    VastaaPoista
  6. iPandaa ei tullut lauantaina, koska olin siellä lomalla ;)
    Koala: Kiitos! Piknik ja pizap ovat netti paikkoja, mihin ei tarvitse edes kirjautua :D ilmaisia ne molemmat kuitenkin ovat. Kirjoita vaan nettiin et pizat tai piknik ja siinä se ;D

    VastaaPoista
  7. Taffel: Mulla on kommenttivalvonta joten kommenttisi ei ihan heti tuu näkyviin, mutta jos tarkotat jotain toista niin en tiiä.
    Koala: Oho, sorry Picnikkiin piti sitteki kirjautua. xD

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)