Lukijat:

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

90 lukijaa!

Moikka moi! <3 

Nyt mulla on ihanat 90 lukijaa!! Thank you soooo much! Tää on vaan tämmönen pikku postaus, mutta haluun ilmottaa silti. ;) Tässä kuva;
Tuossa on. :) Värkkäsin tän joskus 10- puoli 11 aikaan illalla. xD Muistakaa jatkaa lukemista. Moikka!
 
Ps. Mulle on nyt tulossa uusi sivu mun blogiini. Se on semmonen "Unelma kortit" niminen sivu. ;) Sieltä voi lukee lisää. =) Moide!
Pps. Juu, tää on aika lyhyt postaus mutten halua jankuttaa koko ajan että mulla on 90 lukijaa. 

10 kommenttia:

  1. Ciao, Musi-Panda!

    Tässä viesti, jonka lähetin blogini seuraajille:

    Hei, kultainen blogini seuraaja!

    Sinulla on aikaa enää vain hetki, PanfuStar kilpailuun osallistumis-ajan päättymiseen. Kiirehdi, sillä sinulla on vahva mahdollisuus päästä 2011 PanfuStaraksi!
    Osallistumis-ohjeet blogissani!


    Tassuittain, Kissafani123! (Lempinimi: Kissa)


    Ps. PAAAAAAAAALJON ONNEA! Olen yksi noista 90 lukijasta♥

    VastaaPoista
  2. Onnea 100 prosenttia Musi!




    Tassuttain, iPanda

    VastaaPoista
  3. Kiitos Panfu6b, Maikku, iPanda ja Kissafani <3
    Kissafani123: Vau tosi kiinnostavaa! Meen heti osallistuun!! :D

    VastaaPoista
  4. MIL ohjelmaö teet kuvat?

    VastaaPoista
  5. Viljami, teen edelleen Picnikissä ja paintissa.

    VastaaPoista
  6. Joo, tos sä laitoit jo tohon kommaan et mil ohjel mal teet noi kuvat, mut millä ohjelmalla teit ton yläkuvan?

    VastaaPoista
  7. Onnea minunkin puolesta. Sulla on tosi paljon lukijoita. Taidanpa tulla myöskin ;) Mulla on tosi tosi vähemmän lukijoita kun sulla. Mutta ei sille voi mitään jos oon niin huono vaikka oonkin juuri melkein alottanut tän bloggaamisen. Mutta haluan vielä kertoa tästä blogista.. Tämä on järkyttävää.. Eli ei kannata alkaa itkemään.. Mutta.. TÄÄ BLOGI ON TOSI COOL! Olet hyvä blogin kirjoittaja! Jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
  8. Anzu: Tein myös yläkuvanikin Picnikissä ja paintilla ;)

    LauraGirl: Kiitos kehiusta ;) Taidankin tulla sinunkin blogisi lukijaksi :DD

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)