Lukijat:

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Wake up!

Moikkarallaa! :)

No tuota mulla on pieni ongelama..Panfua koskien.. ;o Kaiken kukkuraksi Duckia! Duck ei herää! Olen odottanut jo yli kaks päivää (kuten lääkäri sanoi) ja.. ja Duck ei siltikkään herää.
Onko teillä sama ongelma? 

Aina kun menen rannalle niin toi Duck sanoo et "Voi miten alkoikin väsyttääää..." Kummaa... No tää postus tulee ihan turhaa jos kiaikkia piinaa sama ongelma. xD Mutta eika se nyt haittaa.. 
Muistuttaa vähän Prinsessa Ruususta. :D Joku voi aatella et "Mitä?! Prinsessa Ruusustako..?! Ehei, nyt toi on sekasin..." Cx cX No mutta mun mielestä ainakin ku ei  sitä saa herälle, muutakon suudelmalla... xD  En taho koittaa! (!!!!) 

Ja mulla on toinenkin ongelma joka on aika hankala.. iPandaa ei siis tullu tänäkään lauantaina! Syynä oli se että mun KAIKKI kamat oli karannu jonnekkin!! Se pahvilaatikko on iiiiihan tyhjä! :o Sama oli Hannahilla, joten studio ois ollu aika moinen tyhjyys! Ja lauantaista maanantaihin mun kamat on ollu karku teillä!? Why? Why me? No ei mulla oo ikinä ollu hyvää arpa tuuris.. (vaikka arpa tuuri ei liity tähän mitenkään) xD 

No mä toivon jos te voisitte kertoo onko teillä samat ongelmat kommenteissa. Se ois kivaa, sillä saisin tietää et oonko aina se jolla on ongelmia? xT Moikka!
Ps. Vai pitäisikö kertoo Panfu-Tiimille? Kertokaa sekin! :P
Pps. PanfuWisionin Pitäis tulla tällä viikolla. :) Sitä ei oo tullu koska oon tavallaan unohtanu sen kokonaan. On kyselty joten malttia malttia!

12 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama ongelma... :O

    Mmm..joo,mun mielestä pitäs varmaa kertoo Panfu-tiimille :P
    Noh,muttaa....
    Niin joo,sain taas yhden idean.
    (näitä alkaa tulla jo vähän liikakin,muttaa..xD)
    Suomen Panfun kaamein käppä xD
    Oookoo,aika huonooo.. :P

    <3:Liinu

    VastaaPoista
  2. Ei mullakaa herää. Kannattaa kertoo Panfu-Tiimille niist kamoist

    VastaaPoista
  3. Mulla on sama ongelma Duckin kanssa :(

    VastaaPoista
  4. Mil ohjelmal oot tehny noit kuvii??

    VastaaPoista
  5. Hienoi idoeoita sulla liinu :D Otan ne varmaankin joskus sitten käyttöön ;D

    Hannahmontanaa: Kyllä ajattelinkin kertoo ; )

    maikku: Tavallaan mukavaa, etten ole ainut -.-'

    Viljami: Olen sanonut sen sinulle jo, mutta mä teen niitä Pizapissa, picnikissä ja joskus paintissa ;)

    VastaaPoista
  6. Mulla sama probleema :( Toivottavasti se tyyppi (siis Duck) herää pian!

    VastaaPoista
  7. mul on sama ongelma pistän nininana kirjoitti jaa miten pystyy tehä keltasen hymiön?

    VastaaPoista
  8. musi oon pisräny jo varmaan tosi monta kysymystä voitko vastata siis noo sitä ei ole hyväksytty mut aika monennes kerran! miten voi tehdä ketasen hymiön?

    VastaaPoista
  9. ainiin ja sama ongelma

    VastaaPoista
  10. Oi anteeksi, kun en ole vastannut :'( (en ole huomannut sitä? Ei näy Hallintapaneelissa. ;c )
    Keltaisia hymiöitä saa sillä lailla, että kopioi ellan ja maxin blogista ne. ;D

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)