Lukijat:

maanantai 15. elokuuta 2011

Uutta näköä ;) + Viimeistä viedään...

 Heissan! 

Joo, mun ulkoasu on vaihtunut. :) Kaaikki uusiks. xP Vähän syksyisempään ulkoasuun päädyin, mutta kohtahan on jo syksy. ;o Äkkiä tää kesäkin meni... Heeii! Huomaatteko? Kirjoitan taas tällä Trebck...trebuk...threbuch... T-R-E-B-U-C-H-E-T!  Niin, siis trebuchet fontilla. ;) Joku blogiani kauan lukenut, saattaa muistaa, että kirjoitin tällä viime syksynä 2010. 
Mitäs te tykkäätte? :) 
(pakko myöntää et mulla meni ton yläkuvan kans hermot ja tein sitä varmaan yli viikon) xP 
Aa, ja millonkas viimeks kirjoitin? No eihän siitä ole kuin n. 2 päivää. ;) Nyt on täytynyt nauttia kesälomani viimeisistä päivistä. Huomenna, tiistaina mulla alkaa koulu, joten alan postailla illalla/iltapäivällä. ;/ No meen 6:selle joten läksyjä on aika paljon ja koulupäivät pitkiä + kavereitten kans illalla ulkona joten illalla mulla on aikaa ja viikon loppuna. =) Millonkas teillä alkaa koulu, vai onko teillä alkanut jo? ;o 
No meijän koululla meillä oli ennen kaksi viikkoa kestävä joululoma, mutta nyt se on vain viikon, koska kesälomaa on viikko enemmän. Elikkäs viimeistä viedään... Tää on siis mun viimeinen päivä lomaa. >:''( (ja vielä sama luokka, jossa on se himskatin älytaulu! En tykkää siitä ollenkaan!) Ja huomaattekos, Mr. Green on tullut vierailemaan mun blogiini! xD Se on siis tuolla välilehden kuvana! C: Ollut jo vähän aikaa.  


Ja menkääs Chez Brunoon! :D Siell on kiwat ranskis bieet. Njam! :b Bruno varmaan aivan intona, kun nyt Pandoja tuuppaa tulemaan kasapäin! xP 
Ainakin Brunon ilmeestä näkee. :D Ja kivaa viulun soittoa munkin mielestä, vaikka en oikeen viulun äänestä pidäkkään. Mutta mun on aika sanoa moikka!


Tassuittain: Musi 
Ps. Mun "tassuittain"- kuvakin on uusittu. ;)
Pps. Luonto vaatteiden suunnittelu- kisaan voi vielä tänään osallistua! Lue lisää!

4 kommenttia:

  1. mullakin alkaa koulu meen siis 3 selle sen näkee jo mun iästä panfussa ;)

    VastaaPoista
  2. Munki koulu alkaa huomenna ;) Ja tää ulkoasu on kyllä hieno!

    VastaaPoista
  3. Nininana, Onnee vaan 3 luokalle, se oli mun lempi luokka. ;D
    Tillervo, Kiitti vaan, yläkuvan vaan äkkii hutasin, se onki vaan väliaikainen. xP

    VastaaPoista
  4. Moiks! :D Mulla ois blogissani sulle tärkeää asiaa, käythän katsomassa? (Siis uusimmassa postauksessa xD)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)