Lukijat:

torstai 28. heinäkuuta 2011

Mustekala vaanii lentokoneen takana? & KiSa- piirrä Pandalle luonto asusteet!

Moijj! 

Okei... Nyt on vähän turvaton olo... :S Olin tekemässä "Pelasta pokopetsit" tehtävää ja olin hakemassa sitä sateenkaari kasvia Karibian rannalta. En oikein tiedä mitä se Fred mustekala tekee vieläkin siellä rannalla, vaikka olen tehnyt sen tehtävän, mutta menin takaisin lentokoneelle.. 

*GLUNG*

Fred vaani minua lentokoneen takana! (!!!) :O Menin ihan paniikkiin...-.-'' Pomppasin lentokoneeseen. Onneksi Kamaria oli siellä. Kutsuin häntä tietenkin apuun, mutta Frediä ei näkynyt missään :/ Karibian rannalla Fred kuitenkin nyt on. (onneksi) :DD Melkonen sattuma :O

Noniin! :P Nyt on KiSan aika! :) Te, lukijat, äänestitte vaatteensuunnittelukisan voittajaksi, eli järjestän sen. =) (Hehe,, Ellan ja Maxin blogissakin vaatteensuunnittelukisa on ensimmäisenä) C: Eli,,

  1. Suunnittele ja piirrä Pandallesi luonto aiheiset vaatteet! 
  2. Voit piirtää koko Pandan käsin, tai sitten piirtää valmiille Pandan pohjalle vaatteet. ;) 
  3. Ei ole pakko tehdä tytölle ja pojalle, mutta siitä saa "lisä pisteitä" Eli on paremmat mahikset voittaa, eli kannattaa. :) 
  4. Kun olet valmis, lähetä teoksesi Musi.bambu@gmail.com tai  kommentteihin ilmoittamalla kuvan linkin. :3 
Osallistukaa vaan. ;) Ai niin, ja aikaa on elokuun puoleen väliin, eli 15.08.2011 =P Reilu 2 viikkoa on aikaa, eli aika rutkasti! ;D Voittaja/voittajat saavat haastattelun blogiin sekä voiton pinsetin :PP (ai niin juu! Loven palkinto ei ole vieläkään saapunut... sori, palkitsen sut samaa aikaa tämänkin kisan voittajat)! ;o

Ja Oscar sai ylennyksen! Menkääs rannalle Oscarin luo ratkomaan sitä tietovisaa ;) Jos vastaa oikein kolmeen  kysymykseen, niin saa 450 Pandakolikkoa. ;)) + Be Smarter niin tulee 950 PK:ta päivässä! :DD Jos siis vastaa oikein. Mutta isot onnittelut multa Oscar! :) Hywää! 

Nyt on aika lopetella.. Moikka!

Tassuittain: Musi 
Ps. Anskumurun blogissa ei olekkaan normaalisti siinä välilehdessä (missä lukee Anskumurun Panfu-blogi) sitä Bloggerin merkkiä... Vaan siihen on tullut semmonen Pandan pää! 
;o
Pps. Negrita, tämä taitaa olla viimeinen tapaaminen... Lauantai, Bollywood, klo 11:30?

11 kommenttia:

  1. Ei mullakaan siinä oo sitä blogger merkkiä.

    VastaaPoista
  2. Cesilia, Joo, ois sitte kiva myös jos ilmoittaisit mun blogissa millon se sun työ on valmis. ;)
    Pokotin, Jos tota Anskumuru juttua tarkotat niin aika kumma juttu. ;o

    VastaaPoista
  3. Musi eikös sen voi teä itselleen minä tein jonkin laisen itselleni mutta toiivottavasti vaatteet voi tehdä paintilla tein ne ja julkaisen ne minun blogissani

    VastaaPoista
  4. Musi, miten teit ton yliksen?

    Est

    VastaaPoista
  5. Tillervo, Kiva :P
    Nininana, Joo, voi niinkin tehdä,, unohin vaan sanoo tosa postauksesa cXX
    Estella, tein koko yliksen Gimp2:sella. Siellä otin taustan pois ja rajasin Pandan, ja Woobyn siihen. Lpuksi tallensin sen PNG- muotoon.

    VastaaPoista
  6. mitäh mitä mä oon höpöttäny tossa alussaen tajuu tosta hölkäsen pöläystä xD

    VastaaPoista
  7. ainiin nyt kässäsin sen alun

    VastaaPoista
  8. oottko ottanu mun piiirustuksen jo

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)