Lukijat:

keskiviikko 31. elokuuta 2011

... :'(




Moikka! Nyt jopa viimeistä kertaa... 


En oikein tiedä mistä aloittaa, mutta kaikki varmaan jo arvaattekin. Sanon suoraan:
Loppaan. :( 
Panfu ei vaan enää oo oikein se mun juttuni.. Suuri syy loppaamiseeni on se, että Panfu tehtiin pilalle.. D'': Ensinnäkin Pandat olivat ennen paljon söpönpiä ja mukavampia. Kaupunki, Linnan sisäpiha ja terassikin oli enne huomattavasti parempia. Eikä ennen ollut niitä keltaisia nuolia osoittamassa mitä täytyy klikata. Ennen sai miettiä ja pohtia Panfun tehtävieä enemmän, ne olivat haastavampia. Panfu on ehkä nyt lapsellisempi, kuin ennen. (varsinkin 12 vuotiaalle). En ole muutenkaan käynyt Panfussa vähään aikaan. Innostukseni lakkasi jo kun koulu alkoi. xC Toisin sanoen,,
joka ikinen Panfun muutos vie mut yhä kauemmas Panfusta...
Totta, en siis enään koskaan palaa Panfuun. En postaa, en tee enään mitään panfuun liittyvää, vaikka tavallaan haluaisinkin :[ Olen ollut täällä jo yli vuoden ja se riitti mainiosti! Panfu oli varmaan elämäni paras nettikokemus tähän mennessä. Kiitos kuuluu vain teille, mun ihanille panfu kavereilleni, joiden ansiosta kävin panfun tähän saakka :') Sain kokea monenmoista teidän kanssanne. Kaikkein eniten jäi mieleen se muinainen huivihemmot- tiimi :''D Teen kyllä omasta elämästäni kertovan Päiväkirja - blogin. Ilmoittelen siittä vielä tässä postauksessa, kun se on valmis, mutta se ilmoitus on varmaan viimeinen kirjoitus tämän blogin postauksissa. =|
Ennen minä mietein, miksi kaikki loppaa, vaikka kommenteissa pyydetään toista. Mutta nyt tajuan sen. Ei vaan enään huvita... sitä on vaikea selittää, ymmärrätte sitten, kun on teidän aikanne. Pakko kai sanoa, että elämä on vain yksinkeraisesti hauskemaa nyt ilman panfua. Ennen se oli eri asia... huoh, mä vaan tässä pälpätän. Ehkä mun pitäis julkasta pari kuvaa teistä jotkut kuvat saattavat olla kovinkin vanhoja
Kiitos. Nuo, kuten monet muutkin hetket olivat kivoja, KIITOS KAIKILLE!


Tässä vielä pari ilmoitusta, joita mun pitäis välittää teille...
-Vambloodia ei ole tullut, eikä tule. Olen pahoillani
-Tilaukset + muut jutut, mitä minun pitäisi tehdä: En tee unelma kortteja enään. Kukkeli, voin varmaan tehdä sinulle yliksen ja tassuittain kuvan, mutta siihen saattaa kulua aikaa...


Tätä asiaa saa surra, iloita ja vihata, mutta mitä ikinä tettekin pyydän, että ette loppaisi panfua minun loppauksen takiani. En halua viedä joidenkin panfu-iloa sillä ;(


Nyt sitten viimeisen kerran:
Tassuittain: Musi 
Ps. Sasse, kiitos blog i likestä :)) Nyt en ehdi vastailla niihin kaikkiin kysymyksiin ja vaiheisiin, mutta jatkan tätä tillen keksimää juttua eteenpäin ;P 
Annan blog i like awardin...
Negritalle! Neg, blogisi on mun mielestä tosi hieno, ja kiva :) Siellä on paljon kivoja piirrustuksia ja muita. Jatka vain samaan malliin, niin blogisi on pian huippu kuunnossa! :D 
Hevostytsylle! Sinun blogisi on mukavassa järkässä. Siellä on paljon kivoja juttuja, kuten IPP- liitto, apua ja kakkea terpeellista! ^_^
Kukkelille! Kukkeli, blogisi on jotenkin vain niin mukava ja värikäs ;D Siellä käydessäni tuntuu jokseenkin mukavalta Olet uusi bloggaaja ja hyvä sellainen :)


Pps. Ja synttärini on syyskuun 13. päivä. :P Silloin olen ainakin Panfussa. :) Nyt on kuitenkin aika sanoa hyvästi...  


Ppps. Sanon suoraan...
HannahMontana, Gary, Henkar, Nuppu, Vilma60, ootte mun parhaita kamuja Panfus... Ootte aina ollukki.  
gt;:///D
Ja te muut.. ;') ootte kiwoij myösss...




Häivynkin tästä nyt...
...olemattomiin...

80 kommenttia:

  1. ÄLÄ NYT HERRANJESTAS LOPPAAA!!!!!!!meillä ne pari kertaaa kun tavattiin oli hauskoja mutta viiimeinen sanani on
    KAIKKI PARHAAT LOPPAA

    VastaaPoista
  2. Yhyy... En haluu vinkua sua takasin, mut ikäwä tulee. :')

    VastaaPoista
  3. Kiitos blog i like awardista. :´) Ja en halua ruveta väittää vastaan et el loppaa koska tiedän et oot varma. No kaikki ei kestä ikuisesti.<3

    Turvallista matkaa me toivotamme näin.
    On aika purjeet nostaa ylöspäin.
    Turvallista matkaa aalloilla elämän,
    kanssa hyvän ystävän.

    Ei huomispäivän teitä voi kukaan aavistaa.
    On joskus kyyneleitä ja joskus naurattaa.
    On yksi, joka pysyy, kaiken ymmärtää:
    Jeesus vierellemme aina jää

    Turvallista matkaa me toivotamme näin.
    On aika purjeet nostaa ylöspäin.
    Turvallista matkaa aalloilla elämän,
    kanssa hyvän ystävän.


    Omistan ton sulle.

    VastaaPoista
  4. ET ET ET ET ET ET!Annoin sullle oikein blogi i like award merkin );;;; et sä ssaaaaaaaaa ei i saaaa ); mie itken koko illan omassa sängyssä );; jos loppaaat! ;((

    VastaaPoista
  5. Olen varma loppauksestani... Niin se vain menee ;( mutta tavataan sitten syntymä päivänäni <3 Silloin lupaan käydä panfussa. :>

    VastaaPoista
  6. Tää tuli niin... arvaamatta? En osaa kuvailla. Olit mulle suuri apu bloggaamisessa, autoit tekemään kuvia, tsemppasit... nyt mä en vaan voi uskoa, että sä lähdet ja sua ei enää täällä ole. :´( En estä sua, tiedän että oma valinta on paras valinta tässä tilanteessa. Ikävä tulee. <33

    VastaaPoista
  7. Musi... Ikävää et loppaat </3 Ymmärrän et Panfu ei voi kiinnostaa koko elämää... Kaikkea hyvää sulle jatkoillesi :)

    VastaaPoista
  8. Kaikkien aika tulee joskus. Sinun aikasi lopata oli nyt. Toivotan sinulle kaikkea hyvää, Musi, olit todella hyvä bloggaaja, olet kehittynyt ihan hirveästi viime vuodesta. :') Hyvästi, ja onnea valitsemallesi tielle. ♥

    VastaaPoista
  9. Musi.. :') hyvää loppuelämää sinulle! *itkee* me ei nähä enää koskaan...:'( Nyyh, toivon sinulle vain kaikkea hyvää ja iloa, minä muistan sinut aina! <3 Olit minulle esikuva bloggaamisessa, en olisi tehnyt ikinä blogia jos et sinä olisi aloittanut :') kiitos, Musi!!! Kaikesta... Toivon, että viellä nähtäis....Musi...*itkee* -Emppu-

    VastaaPoista
  10. nooouu tooou eei musiiii ei saa lopataa

    VastaaPoista
  11. et saa lopata! se on aina ikävää jos ei vain jaksa ja mikään ei kiinnosta mustakin panfu on menny päin prinkkalaa mutta jatkan silti ja käyn siellä vähintään 1 kerran päiväs! mikset säkin voi ees 5 minsaa päiväs? piiiss!!!!

    VastaaPoista
  12. Tiiän tunteen jos jonkun loppaus tulee kuin pommista. :/ On mullekkin käynyt niin... Pakko vain päästä siitä yli ja jatkaa eteenpäin.

    Oon vain niin liikuttunut teijän kommenteista. :']
    Kiitoss... kaikista hetkistä, mitä sain Panfussa viettää. :)

    VastaaPoista
  13. Ai niin ja Emppu, me nähään vielä kerran sitten syyskuun kolmastoista päivä, syntymäpäivänäni <3 Toivon siis, että mahdollisimman moni tulisi sinne :')

    VastaaPoista
  14. ei mun yks lemppri bloggaajista loppas ei pelkkää blogii vaan myös panfun ;::::C sä jopa innotit mut bloggaamiseen ja nyt kun loppasit en tiiä onks mulkaa enää mitää intoo ;::::::::::::((((((((((((

    VastaaPoista
  15. Halvan nähä sut sitte ja mäki loppaan panfun :'( Se ei ole enää mun juttu.. ;} Tulen kuiteski silloin panfuun :/
    -Emppu

    VastaaPoista
  16. En aio mäkään vinkua sua takaisin... Mutta miksi sitten iloitsisin? Yritän päästä viettään sun synttäreitä Panfuun. :') Kone-ajat ovat huono keksintö. :P Mutta, kiitos kaikista yhteisistä hetkistä Panfussa ja jatka elämääsi! Toivottavasti se jatkuu ihanana. Mulla tulee ikävä sua. Mutta, en voi jäädä kirjoittamaan ikuisesti tätä kommenttia. Kaikki loppuu aikanaan. Siispä, jos emme enää näe Panfussa... Ääh, en mä osaa sanoa hyvästejä! Mutta... Hyvää tulevaisuutta! ♥

    Terkuin,
    Meda

    VastaaPoista
  17. En aio vinkua sinua takaisin. Se on sinun valintasi. Muuteskin olet minua melkein 2 vuotta vanhempi ja olet jo ehkä 6-7 luokalla. Olen samaa mieltä Medan kanssa tuosta koneaijoista. Opin tekemään yläkuvia, opin muokkaamaan blogin, opin oikeasti hirveän paljon vain ja ainoastaan yhdeltä pandalta nimeltä Musi! Olet ollut todella hauska ja kiltti. Sinun blogisi on ollut yksi parhaimista blogeista jotka tiedän. Mutta ymmärrän myös sen, että aika ei riitä on myös harrastuksiakin. Nytten oli sinun vuoro lopettaa Panfu. Ole varovaainen ja hyvää loppu elämää.*Itkee ja hyvästelee* Teen sinulle vielä varmasti kortin.

    Surullisin tassuttain,
    Eks :-( <3

    VastaaPoista
  18. MUSIIIII!!!!!!!!!! et saa lopata!
    koitan tulla sun synttäreillä panfuun silti <3
    tassut:kukkakaali

    VastaaPoista
  19. tän runon Sulle rakkaalle Musille oon tehnyt sen ite ja aion tehä blogin:) joten luethan sit sen ja tän runon :

    Joskus on se surun päivä, joka joskus koittaa.
    Silloin surun itku voittaa.


    Vaikka se olisi pieni,ei mikään auta.
    Mutta on yksi asia joka meidät yhdistää: Rakkaus.

    Surullisin tassuin:

    roosamarsi


    P.s olit parhaitten joukossa nulle!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  20. Kiitos kaikille teidän ihanista kommenteista <3
    Eks, oon tosiaan jo 6-luokalla... Sekin on yksi syy loppaamiseeni. Ja roosamarsi, kiitos runosta :')

    VastaaPoista
  21. EEEEEEEEEEI!!!! IHANA BLOGI!
    blogis oli yks leemppareistani!!!! ja pakko kai se on sanoa ettäotin vähäsen mallia hienoista kuvistas!!!! eih ihastuin HETI blogiisi kun näin sen ekaa kertaa!

    no enkai mä sua voi pakottaa...


    -surullinen AP

    VastaaPoista
  22. Tiedän kyllä miltä susta tuntuu, koska koin tuon saman juuri äskettäin. Loppasin blogini, mutta käyn kyllä välillä Panfussa. Hyvää jatkoa, Musi, yksi parhaista Panfukamuistani!!

    -PandaPomo11

    VastaaPoista
  23. Miksi, oi miksi kaikki parhaat lopettaa? Anskumuru, sinä ja monis monia muita! Tämä on niin epäreilua! Ketä voin nyt katsoa, ja ajatella, että joskus mustakin on tullut noin hyvä bloggari? Mutta, kukaan ei voi sua estää jos et ensään halua pelata panfua.... Ja, niin onkin ärsyttäviä noi keltaset nuolet, uus kaupunki, ja uudet kotisivut! Muuta uusi kuvasto on kyllä helppo käyttää.... Mutta, taas joudun itken itseni uneen, vaikka en haluaisi vinkua sua takasin... Mutta mulla on tällänen persoona, ja olethan mua jo kaksi vuotta vanhempi. Noh, eipä viellä rveta poraamaan! Jos et poista blogiasi, voin käyttää ohjeita ynnä muuta blogistasi! Ja monet muutkin varmasti! Mutta, KIITOS, Tästä kaikesta!
    ~Matkaajanalle

    VastaaPoista
  24. sanoinko liian kovasti ekas kommassa:((((((

    VastaaPoista
  25. miksi Musi Miksi???!!!!

    Olit kuin pieni vaahto karkki joka jako muitten kanssa ilot ja surut..MUTAA ÄLÄ NYT TAIVAHAN TALIKYNTTILÄT SENTÄÄN LOPPAA!

    mitä aidolle Musille on käynnyt.???
    Järki käteen ja mieti!
    Mä en loppaa vaik olin 20 vuotias!
    kOska säästän ukon tuleville sukupolville ;)
    Toivottavasti sinäkin teet. ♥

    On aika jättää hyvästit.
    Hyvästi vaahtokarkkini!
    Hyvästi Musi tule käymään!
    Bye Bye!

    ♥♥♥

    Suru Mata

    VastaaPoista
  26. Cesi, et sanonut ;) Se kommentti oli kyllä aika rajusti sanottu, mutta siittä huomasi, et välität♥ Se oli mun mielestä ihana kommentti =P
    Kuten kaikkien muidenkin kommentit ovat ihania, kiitos oikein paljon! Tässä vaiheessa huomaa eniten, että te välitätte minusta :') Nyt kuitenkin menen ja jätän taakseni kaiken tuon...

    VastaaPoista
  27. ...Musiiih... No se on oma juttus jos loppaat... mut kuuluit mun kuuteen parhaasee kamuu... :))
    Ja yritän tulla sun synttäreille Panfus. X)
    Musi oot nii ihana panda!!! :D
    <333 Love... tipsu11

    VastaaPoista
  28. eii,et! älä nyt :( piti juuri tulla katsomaan mitä uutta kivaa on ja aavistin heti jo otsikosta että loppaat.
    T:Anna-Liisa-tipu

    VastaaPoista
  29. Muussisein!!!♥ Ja toi on totta ne on hieman ...Lapsellista ite oon khyl 11 aika helppo panfu :x

    VastaaPoista
  30. Minun on pakko lausahtaa sinulle tuhansia runoja:

    Sinun hymysi saa minutkin nauramaan,
    sinun silmäsi minut näkemään.
    Sinun laulusi saa minutkin laulamaan,
    sinun kyyneleesi minut itkemään.
    Sydämesi lämpö on tarttuvaa.
    __________________
    Hyvät ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä
    ne eivät lyhennä matkaa,
    mutta tekevät sen valoisammaksi kulkea.
    __________________________
    Älä tule pyhäpuvussa
    niin kuin tehdään toisten suvussa.
    Avojaloin saavuthan
    yli pellon kukkivan,
    tallustele ojanlaitaa
    tuulen helliessä paitaa.

    Laita sivuun hymy suloinen,
    jos on mieli alakuloinen.
    Älä ikävääsi peitä.
    Älä kätke kyyneleitä.
    Olen läsnä, olen tässä,
    vierelläsi ikävässä.

    Tule niin kuin tulit ennenkin,
    tule arkipäivän askelin.
    Tule tähän tuttuun taloon,
    jossa kaikki tuodaan valoon,
    mietiskellään aamun koittoon,
    noustaan satakielen soittoon.
    ______________________ Vielä yksi Musille:
    Sinulle minä tänään ajatuksen suon,
    sen tuulien teitä luoksesi tuon.
    Sen tahdon sieluusi ehtivän,
    sydämesi syliin löytävän.

    Se sinua aina lämmittää
    silloin, kun tunnet ikävää.
    Sieluasi hellästi silittää,
    kun tuntuu että itkettää.

    Siellä se silloinkin läsnä on,
    kun mieli on kevyt ja huoleton.
    Sinut se saa silloin nauramaan,
    ja lämpöä sisimmässä tuntemaan.

    Ajatuksen tämän siis lähetän
    luokse sinun, rakkaan Ystävän.
    Se sydämeesi tehköön asunnon,
    siellä sen hyvä olla on.

    Sinulle sen nyt osoitan,
    sydämeni pohjasta tarkoitan:
    Ilonkyynelin sanoa nyt haluan:
    Sinua Ystävänä Rakastan.

    VastaaPoista
  31. no hyvästi nyt sitte ikuisesti <3
    t:kukkis

    VastaaPoista
  32. Herranen aika... mä oon tos ekassa kuvassa.. toi Mimmi112.. Mut mun panda on poistettu ;( Nyt oon pandal MimmiKisha. O.o Kyllä olen kokenut sen miten tää Panfu villitys lopahtaa.. mut nyt se alko uudestaan. Kiitos siulle Musi, että saan olla tuolla <3

    -Mimmi112, tai oikeastaan nyt MimmiKisha♥

    VastaaPoista
  33. Jää ikävä ♥ Olit niiiin suosittu ja kuuluisa! Jäämme kaipaamaan ikuisesti :( Jos saan pyytää: PALAA PANFUUN!!!!! OO TÄÄL ES JOULUUN ....NYYH..


    -Ansku2

    VastaaPoista
  34. Joo, se on oma valinta -oma päätös. :'( Mä ymmärrän sua ihan sataprosenttisesti, vaikka en oo ite loppaamassa. </3 Olit ihana kaveri ja omistit kymmeniä todellisen ystävän (ja bloggarin) ominaisuuksia. Kunhan muistat sen... :')

    ♥: Nyt ehkä viimeistä kertaa sulle, Cokis *nyyh*

    VastaaPoista
  35. Siis Musi? Miksi, oi miksi lopetat? :( Jäämme kaipaamaan ♥ Käy kurkkaamassa blogiamme ja kommentoi: http://hevoshullutytsy.blogspot.com/ Millä ohjelmalla teet ylikset? Toivottavasti vastaisit tähän viimeisen kerran. (Kyyneleet valuu silmistäni.) Tuu panfuun, es yhtenä päivänä. Sovitaan tapaaminen.. !! Haluun nähä sut.. Vastaa tähän. Tuu piipahtaa panfuu ku anskumurukin kävi.

    -oona-amelia-

    VastaaPoista
  36. Nyt kun luin noi kaikki kommentit ihan tunteella huomasin, et .... .... ..... no en osaa sanoilla kuvailla. Myönnän :L

    Mut,, nyt kun mulla on tylsää, niin taidankin käydä kommentoimassa kaikkien blogia, jotka kommentoi tätä postausta ;) ihan vaan huvin vuoks:DD tai ehkä se on niinsanotusti kiitollisuuden osoittaminen :::)

    VastaaPoista
  37. Ainiin, ja tiedotus!

    SAATAN KÄYDÄ JOSKUS PANFUSSA, MUT EN VIIVY KAUAN.....

    VastaaPoista
  38. Sori, mut en jaksanukkaan ihan kaikille lähettää sitä kommaa '_'

    VastaaPoista
  39. Voih... Sun synttärit meni eilen :( Tajusin vasta äsken... Ois ollu mukava nähä... Tai jos sanot tulevasi vielä joskus (siis saatat) niinnäkisin sut mielelläni vielä ees yhen ainoan kerran :')

    Oon huono kirjottamaan kommentteja loppauspostauksiin, ja toi mun eka kommenttikin oli ihan sekava D: Ja onhan tästä sun loppaamisestakin kulunu jo vaikka kuinka kauan... Noh, ei kai pieni kommentti haittaakaan tee :)

    Kiitos, kun olit mulle hyvä kamu... Ja tulet olmaankin :'D

    ~Tillie

    VastaaPoista
  40. Musi :') Eilen olin Panfussa, ja sinäkin olit, mutta eri serverillä. Yritin viestittää sulle, että vaiha serveriä, muttet tajunnu. Haluan nähdä sut, ja siksi ehdotan tapaamista:
    17.10.2011 maanantaina, serverillä bollywood, paikalla pokopetsien lato ;) ! Ymmärrän sua, jos et pääse, mut tuu es nyt muru <3 Olit mulle esikuva suuri, ilman sua en olisi aloittanut bloggaamista (: Nähdään! :)

    VastaaPoista
  41. Rakas Musi.. :') Käyn joka päivä muitten pandojen blogeissa, pelaan Panfua ja käyn bloggerissa ja myöskin Twitterissä. Aina kun istun läppäri sylissäni omassa huoneessa, itken ja menen Musi-Pandan blogiin.. Mikään tai jokin ei estä minua tulemasta tänne. Tämä on niin sinun itsesi blogi, persoonallinen ja mahtava :) Luen joka päivä sun vanhoja tekstejä, sivuja ja tekstien kommentteja... Sillon kun en viellä ollut aloittanut bloggaamista ja enkä perustanut blogia, törmäsin sattumalta blogiisi. Luin monta kertaa sen päivän jälkeen blogisi tekstejä ja ihailin sua suuresti. Sitten perustin oman blogini, ja sen jälkeen vähän erkaannuin blogistasi, koska aikani meni oman blogin pitämiseen ja panfussa pyörimiseen.. Sitten 31.8. Elokuussa elämäni pysähtyi. Tulin sinun blogiisi pitkästä aikaa kurkkimaan mielenkiinnolla, oliko se muuttunut jne :) En tahtonut uskoa silmiäni, kun luin tän tekstin.. Kymmenen kertaa läpi... Sitten ymmärsin, että rakas esikuvani ja ystäväni Musi on kadonnut jäljettömiin.. Itkin ja olin allapäin sen jälkeen..
    Olit niin mahtava, taidokas ja ihanan persoonallinen itsesi blogatessasi. Blogisi on ylihieno, ja olit rakas kaveri Panfussa (: <3 Sinua en unoha ikinä, en ikinä.. Joskus aattelin, et miksi Musi lopettaa.. Mutta ymmärrän sua :') Ei vain innosta mikään. Me pandat ei unoheta sua koskaan, jäämme kaipaamaan tämän blogin kirjoittajaa.. :'(

    Rakkaudella muistaen, enkelien käsien turvaan jäät, jälleen näkemisen ihanassa toivossa, hyviä jatkoja toivottaen ja halaten:
    Lovelyemilia, pandaystäväsi ja Suomen Panfun kaikki bloggarit. <3

    PS: Panfun pandat toivottavat sinulle koko sydämmestään oikein ihanaa loppuelämää ja hyvää tulevaisuutta! :') Olit esimerkki suuri, sää lähdit juuri, kaipaamaan jäämme koko ikuisen elämän ajan <3
    Rakkaudella, Emppu , joka ei voi ikinä unohtaa sua <3

    VastaaPoista
  42. Musi, elä poista tätä blogia tääl on niin ihania muistoja sinusta :)
    rakkaudella, Vilma60.
    P.s. En unohda sua ikinä! Oot mun bestis ain ' <3

    VastaaPoista
  43. Musii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älä loppaa.... ai niin, teit sen jo... no, menenkikn sitten pois :(

    VastaaPoista
  44. Vilmaaa!! :))) En poista tätä blogii. Luulin vaan et sää oot lopannu, muttet varmaa ookkaa....
    No mua voi kuitenki joskus nähä Panfusa. Viikonloppusin ;))

    Oot aina munkin bestis, Vilma60! <33

    VastaaPoista
  45. Lisää runoja (uunituore) By:roosamarsi:



    Ymmärrän tunteen sen,
    jolloin lopata täytyy.
    En sua takaisin rukoile,
    mut sydämeeni suru täyttyy.



    Harvoin me itkettiin,
    useammin naurettiin.
    Vaikka yhteinen tiemme päättyy näin,
    olet aina edessäin.



    Äsken aloitit bloggauksen,
    nyt taas loppauksen.
    Maailmaan itkemään jään,
    rakasta parasta ystävää.



    Kaikki ei ikuisesti kestä,
    nyt sen ymmärrän.
    Kun sain menettää parhaan ystävän,
    ei sua kukaan loppauksesta estä.



    Noh... Tuli vain mieleen...Ja oot ainoo bloggari jolle voin kertoa ideoitani.

    Luethan blogiani kun sen saan?


    Tassuttain:
    roosamarsi

    VastaaPoista
  46. ei tartte hyväksyy tätä, mut oon jenny2000 panfusta :] et varmaa ess muista mua, mut kuiteski. Luen kans Goosebupms ja Nightmare room kirjoja :]]♥

    VastaaPoista
  47. ei se kiero gekko pelikään oo mikää mahtava! >:P

    VastaaPoista
  48. Nii mut on se parempi ku se chras ensimmäinen >:::B

    VastaaPoista
  49. Musiseni...
    ='( tulee ikävä... oon iha sanaton en osaa sanoo mitää ja luin tän nyt vasta... :'''''( oon iha kauhee... mut muista et mie aina tuun muistaa sua :)
    Muista, et oon aina kaMUSI ♥♥♥

    VastaaPoista
  50. Mä oon lukenut tän postauksen niiiin monta kertaa ettet tiedäkkään, ja aina tulee haikea olo.
    Ja mulla on ikävä sua :( Miks et vois palata :)?
    Mutta omapa se sun päätös :(

    Hannispanda

    VastaaPoista
  51. Mulla on sua kauhea ikävä :( Musi, loppasin itsekkin. Käy kattomassa blogissani. Ymmärrän sua nyt. Ei mikään vaan innosta.. Se on sellanen tylsistynyt olo. En itsekkään kaipaa enää Panfuun :L Silti joskus käyn Panfussa piipahtelemassa.
    Sama juttu: Panfu on jo vähä isommille tylsä juttu ;( Ei ennää oo innostunu mistään asiasta. Se on ymmärrettävä asia, oikeesti. Mutta halvan erota susta ystävänä. Halvan kiittää sua :) Olit Panfun reippain bloggari ja sun tekemistä kuvista näkee, et olit tosi lahjakas ;) Myönnän: Olit mun paras kaveri aina, vaikkei kovin tunnettu. <33 Haaveksi jää se, että oltais viellä joskus tavattu. Olet mahtava, meidän ikioma: Musi!

    VastaaPoista
  52. Mulla on sua kauhea ikävä :( Musi, loppasin itsekkin. Käy kattomassa blogissani. Ymmärrän sua nyt. Ei mikään vaan innosta.. Se on sellanen tylsistynyt olo. En itsekkään kaipaa enää Panfuun :L Silti joskus käyn Panfussa piipahtelemassa.
    Sama juttu: Panfu on jo vähä isommille tylsä juttu ;( Ei ennää oo innostunu mistään asiasta. Se on ymmärrettävä asia, oikeesti. Mutta halvan erota susta ystävänä. Halvan kiittää sua :) Olit Panfun reippain bloggari ja sun tekemistä kuvista näkee, et olit tosi lahjakas ;) Myönnän: Olit mun paras kaveri aina, vaikkei kovin tunnettu. <33 Haaveksi jää se, että oltais viellä joskus tavattu. Olet mahtava, meidän ikioma: Musi :)<333

    VastaaPoista
  53. ÄÄÄ... Juuri kun löysin tämän ihanan blogin! ;') Olet mahtava, Musi <3 Itse olen aloittelija vasta ja toivoisin - että kävisit piipahtamassa blogissani!

    Mulla jää hirveen ikävä sua. =) Olit mahtava bloggari. Jään kaipaamaan :") ♥

    VastaaPoista
  54. Moi :`C Et tuskin ees tunne mua mut mä on nähny sut kerran Panfussa ja oon lukenu sun blogii.. (Tosin en oo liittyny lukijaks aiemmin..) Ikävä jää =`(
    Mul ois yks pyyntö: Voitko tulla Panfuu Jouluna?

    P.S Oot mua kuitenkin 2 vuotta vanhempi ja ei tohon tartte suostuu.

    Joa

    VastaaPoista
  55. Halvan tulla taas kirjoittelemaan tänne. Vositko tehdä mulle yläkuvan, kun sulla on joskus vaikka tylsää? :) Ilmoitteletkos vaikka kommentilla? Oon huomannu noista sun tekemistä kuvista, että oot huippu tekemään niitä ;)

    Ikävä on edelleen.. Oot mun profiilissa parhaan kaverin paikalla =) Tuu joku päivä Panfuun niin nähtäis! D: Palaa Panfuun, on niin ikävä. Nyyh ;(

    VastaaPoista
  56. Musi, vastaatkos näihin kommenteihin? Ei sun ole pakko palata, jos Panfu ei innosta :( Turhaan nuo pandat sua kinuu jäämään, kun et palaa kuitenkaan :( Pandat, jättäkää Musi rauhaan. Hän saa tehdä mitä haluaa. IKÄVÄ<33(;

    VastaaPoista
  57. Eikäeikäeikä minä olen tyhmä! Myönnetään mä olen tyhmä!! En oo lukenut tuota postausta mutta nytkun tulin tänne huomasin et oot lopannut!!! Ja muuten kiitos blog i likesta :,)
    Tassuttain kukkeli joka suree Musin loppausta.
    Ps.Tuuthan käymään :)

    VastaaPoista
  58. moi musi et ehkä lue tätä mutta jos voit lue.
    rakastin blogiasi olen lukia ja sinä voitaisit maailman paras blogi palkinon olen 8 ja lopaan bloginin ehkä viisitoista vuotiiaana käy mun blogis
    ellabepanfu

    hyvää elämää musi
    olet meiän sankari!

    VastaaPoista
  59. MOI MUSI

    KUN SANOIN MENE MUN BLOGIIN MENIT VÄRÄÄN SÄ MENIT MUN JA MIMOSAN BLOGIIN VOIKSÄ YRITÄÄ UUDEDESTAAN
    OSOTE ON

    ELLABEPANFU.COM

    MENE PLIIS MUSI

    OLET MEIÄN SANKARI
    ALAN KAIPAAMAAN SINUA
    ELLABE

    VastaaPoista
  60. :(:(:( luen vasta tänään mut oot mahtava bloggari harmi ettet käy enää voitko joskus vaikka käydä vastaamas näihin viesteihin näkeminn musi en kyl tuntenu suo mut näin kerran panfussa

    VastaaPoista
  61. ja muuten oot tyhmä ja mä oon siis Dideli198
    tdideli198

    ps: sillon kerran sanoit et oon kiva ja toisel kerralla että oon tyhmä

    VastaaPoista
  62. Mulla on niin hirveen ikävä sua rakas Musiseni! ♥ Sää olit aina se mun paras kaveri ja ihana ja kiva. Aina kun olit panfussa hypin ilmaan suoraan sanoen:) Oot tosi suosittu, tässäki 65 kommaa <33 Oon tosi yllättäny sust!

    Juu. MUT MIKS IHMEES ET VOI PALATA?? Joo, ymmärrän et koulu ja muu vie aikansa, mut jos vaikka postaisit VAIN kerran viikossa?:) Sori, toi ylin komma, en jättäny es kunnon hyvästejä! Mut hyväsitit, niin rakas kamuni ♥<♥33

    Rakkastaen,
    itkuinen Vilma60:si ♥<<33

    VastaaPoista
  63. Sulla oli AIVAN hirveen röyhkeä köytös eilen Panfus. Häpeä! Miks es tulit haukkumaan Panfua ja meitä? Jos sää oot lopettanu nyt Panfun, ei tartte tulla haukkumaan sitä Panfuun vaan hanki raukka elämä ja piä omat mölyt mahassas ;)

    Sun käytös oikeesti rasitti! Toivoisin, et tulisit Panfuu ja olisit se sama Musi ku ennenki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jo oma elämäni eikä mun tarvi hankkii toista. Ja oon nytte ja aina se sama Musi,, mielipie on vaan muuttunu etenki Panfun suhtee. Mulla on kans oikeus käyä Panfua VAIKKA oonki lopettanu. se saatto rasittaa tai ei. ;)

      Ps. oon pitäny niitä mölyjä mahassa jo aika kauan!!

      Poista
  64. Musi, oliko pakko haukkua mut ja Empun ja Emun ja Litsin ihan pilalle! Toivottavasti vähän mietit mitä sanoit meistä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietein (mieteimme) gyllä mitä me sillon sanottiin ja se vaan tuli. Ei me sille mitään voitu, mutta en kadu mitään... C; Mulla on ihan oma elämäni ruudun tällä puolen ja tällanen henkilö mää vaan oon (oikeesti). Ollaan aina oltu, mutta tää Panfu hössötys on menny jo yli.... meidän :D

      Poista
  65. Ymmärrän joo. Onhan Panfu toosi lapsellinen, etenki sulle, 12-vuotiaalle. Eihän Panfus enää tartte olla, jos ei haluu. Siks kai määki lopetin Panfun, pari vk sitte :) Mut Musi, sä jäät silti kaikkien mielee, nytki täs tekstis 70 kommaa ;O Oot niinku anskumuru!

    Mut elä sitä elämää, mikä sul on :D Toi komma oli aika raju multa, sorry jos suutuit. Mut jos tuut joskus Panfuu, elä oo samanlaine kun sillo. No, saat sä ol, mutmut.. Tajuut kai mitä tarkotan. ;)

    Mutt hyvää loppuelämää sulle! =) Muistamme sinut AINA

    ~Emppu

    VastaaPoista
  66. Samaa, mielt. Sun ei tartte tulla haukkuu Panfuun, voit olla jättämättä kaikki Panfu kerrat väliin .P

    VastaaPoista
  67. http://www.youtube.com/watch?v=cR2XilcGYOo&feature=related

    Tälläistä tänään!!! BILEET!!!! :B:B

    VastaaPoista
  68. No voi kuulkaa, ku ette vaa ymmärrä, että se oli hauskanpitoo kavereiden kaa!! Toi on kyl suoraasanottuna naurettavaa, et omistattte koko elämänne panfuu, ja mietiskelette niinku josai luostaris, että "voi voi, ku se Musi meni niin tekemään..."

    Joitain panfu kavereita jäin kaipaamaan, en teitä.
    Joten miettikää ite mitä te teette:

    Vilmaleidi: Musi, oliko pakko haukkua mut ja Empun ja Emun ja Litsin ihan pilalle! Toivottavasti vähän mietit mitä sanoit meistä!!!!

    Lovelyemilia: Sulla oli AIVAN hirveen röyhkeä köytös eilen Panfus. Häpeä! Miks es tulit haukkumaan Panfua ja meitä? Jos sää oot lopettanu nyt Panfun, ei tartte tulla haukkumaan sitä Panfuun vaan hanki raukka elämä ja piä omat mölyt mahassas ;)

    litsi: Samaa, mielt. Sun ei tartte tulla haukkuu Panfuun, voit olla jättämättä kaikki Panfu kerrat väliin .P

    Joten pitäkää vaan omat mälyt mahasa! Sori vaan jos on joku kauhee rikos pitää hauskaa kavereiden kaa!




    Nyt sanon heippa vaa panfulle ja BILEET! :B

    ~Musi~

    VastaaPoista
  69. ps. Nuo oli ihan vaan teijän sanomia juttuja.

    VastaaPoista
  70. Joo hahhaa, ohan se hauskanpitoa ko kirroillaan ja sanotaan kaikkea paskaa :D mutta oonjo lopannu panfun, nii mua ei kiinosta sun touhut eikä keneenkään muunkaan -.- mulla on netin ulkopuolella ihan oma elämä. Luuleksää oikeesti, et mä roikun jossaki PANFUSSA? :d

    ja ei tartte julkaista tätä kommaa :D ja saanhan mä sanoa mitä haluan, koska oli aika hauskanpitoa teil :DDD

    -emppu

    ps. Ei haittaa vaikka vastaatki ja alat väittäänvastaan tuskin enää käyn täällä

    VastaaPoista
  71. Ei muakaa kiinnosta sun jutut, omat juttuni mua eniten kiinnostaa. Ja teillä taitaa olla vähä erilaine huumorin taju ku meillä, ette ymmärrä läppää!! Mulla on just kans oma elämäni tietsikan ulkopuolella jaja eikä mua haittaa ettet tätä mun kommaa nääkkää,, jätänpähän sanomani panfulle ja teen asian kaikille seleväks. :)) ja mun mielestä ei kannata pitää mölyjä mahasa,, se on vaan pahaks, mää ainaki ilmasen tunteeni mahollisimman voimakkaasti mutten teistä tiiä.

    jooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ärsyttävä sana tuo "hei, ihan läpällä mä vaan." tottakai mää ymmärrän :D kukapa ei ymmärtäis? :o

      juu kävin ihan huvikseen täällä :D mutta olit oikeesti aika hyvä bloggari moro

      Poista
  72. Sori musi tuo komma. Ei ollu tarkotus loukata, meitä vaan ihmetytti. Oltais haluttu puhua kunnolla, kun ei olla nähty sua pitkään aikaan.

    Ja määki loppasin Panfun. Se ei vaan tunnu enää niin hienolta. Ja muutenkin, kaikki bloggarit ovat lopettaneet.. :'(

    Mulla jää oikeesti sua ikävä.. Vaikka sulla ei mua. Mut kuitenki.. Olit ihana.

    VastaaPoista
  73. voi eiiiiiiiiiiiiiii! älä pliispliispiis loppaa! Haluisin nähä vampbloodin! alan kohta itkemään... yhyyhyhyy aina jos joku loppaa alan itkee

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)