Lukijat:

perjantai 5. elokuuta 2011

Sorry... + ylläri ;)

Hello!

Sorryy...! Ääh... ;( Tää postailu on lipsahtanut (jälleen) aika vähiin. Viikko sitten postasin. ;o  Onneks se on vaan tää bloggailu, joka vähiin on jäänyt! ;) Eli olen vielä 100% Panfu innossani, ja se on vaan teidän syy xD En oo vaan blogiani ehtinyt päivittää kun päivät menee kamujen kanssa ja Namusiilillä yötäkin olin. :) Taffel oli kans ja mehän viihdyttiin siellä kauan! Olin kotona vasta noin 7 aikaan illalla. xD


Ja sitten mun onkin aika paljastaa yllärini.. :bb Oon tässä tehnyt mun kamuistani videon! ♥ Tässä teille.. 


:') Video on kai vähän...? No muokkasin sitä ensin Windows movie makerissa, mutta sitten en voinutkaan tallentaa sitä siellä, joten avasin sen Windows live movie makerissa ja kappas! Kaikki tehosteet ja muut oli häipyny! >:( No se nyt on sitten tuollainen, ku en enään millään jaksanut aloittaa alusta, koska olin koko päivän sitä ahertanut TURHAAN! -.-' (lopputekstitkkän ei näy kokonaan >:O )


Ootte kuitenki ihanii... c(': Tossa ainakin pitäs olla kaikki mun kaverit. <33 No luotan muistiini ja tuossa on kaikki.Eix ookki aika paljo kamuja? ;) Vikeeta oli löytää kuva kaikista ja... No jouduin kopsaamaan pari kuvaa joiltain, mutta eikai haittaa? :o En ois mitenkään voinu löytää kaikkia. xP Löysinkin sopivan kappaleen tähän videoon, Cheryl Cole Fight for this love! =) Ja kappaleista puheen olleen tässä toinen hyvä kappale. ;) 


Lady Gaga- Hair :)) 


Niin ja Jay-Pea odottaa teitä San Fran Panfussa. Hänen ansiostaan voimme kerätä koko tarra kokoelman! ;D  William, Pro. Bookworm ja Mr. Horsey ovat antaneet jo tarrat. :) (ja Williamin tarra maksoi jopa 4.000 pandakolikkoa)! O__< Mulla ei taida olla ees niin paljon pandakolikoita xD 
Sekä Oscar delfiini on myös rannalla ja saan varmaan kohta hopean hiiren. ;) Tosin välillä menee väätin, mutta tänäänkin sain kaikki kolme oikein. (= 
Mutta on aika lopetella, siinä toivossa, että postaan ensi kerralla aikaisemmin. Cx Mörö!


Tassuittain: Musi
Ps. Sitten kuin koulu alkaa, olen (taas) päättänyt tehdä kokonaan uuden ulkoasun. ;) Mallikin vaihtuu Picture Windowista johonkin muuhun. :) Saatte nähdä sitten >:DD 
Pps.  ╔══╗♫
      ║██║
                                   ║ (o)║ I Love Music ♥♥♥
      ╚══╝


PPPS. K.I.V.A Agenttien ensimmäinen kokoontuminen sunnuntaina klo: 11.00 serverillä: Pandanomium, mun majassa! Luvassa leikkejä, arvoituksia ja hauskanpitoa. Kaikki mukaan! 
Muistakaa käyttää "kitkerön vakkojat" tehtävästä saatua agentti asua, jos teillä sellainen on. Se olis kivaa, jos kaikilla ois sellanen päällä xDD 

12 kommenttia:

  1. Ihana videoo ♥ Musiikkikin oli niin ihana et jää soimaan päähän xD

    ^Tilly

    Ja mä pääsen tuonne kokoontumiseen!! (luultavasti) :)

    VastaaPoista
  2. MOI! En oo varma pääsenkö... Oon mökillä, ja kone jökkää täällä. Mut katotaan! :))
    Toi I love music, kuva oli hiano ;)

    VastaaPoista
  3. Mäpäs tiedänki mikä sun seuraava ulkoasu on! c(:
    Ja toi Hair kappale on mun mielestä vain kertosäkeistöltä hyvä ;) Ja jos sitä kuuntele suomeks niin se jää päähän soimaan :D

    En kestä enään! On toiveeni tää, et vapaana kuin hiukseni saisin elää!En kestä enään.. :P

    ~Taffel~

    VastaaPoista
  4. kiva viedeo! olin tossa yhessä kuvassa jossakin kasassa :D ja harmi etten pääse kiva agentit siihen juttuun koska oon sillon särkänniemessä.


    -alive

    <3

    VastaaPoista
  5. Mukavaa kun ainakin Tille pääsee mukaan (luultavasti) xD
    Taffel, etpä tiedäkkään kokonaan! Tiiät vain mallin >:)

    VastaaPoista
  6. Noniin! :DD Sain ne luontovaatteet valmiiksi äsken, ja löydät ne tästä osoitteesta:

    http://tillervo.blogspot.com/p/taalla-autan-jos-osaan.html

    C= Vähän syksyiset jo, mutta sillä tuskin on väliä...

    ^Tilly

    VastaaPoista
  7. mäkään en tiedä pääsenkö sinne jos en oo mun kamulla niin sitten ja jos jostain syystä pandamonium siirtyy bollyland kohalle ja se on täys nii en sittekään xD

    jatoi video oli ihana ja kans i love music kuva

    nininana

    ps.en tiennytkään et olisin tos videos koska en tiiä ootko mun listalla kun niit pandoi on tuhansii koska hyväksyn kaikki ystävä pyynnöt

    VastaaPoista
  8. En tiiä ppäsenkö olen sillon matkalla yhen kaupunkiin joka kestää 5,4 tuntia ja me lähetään aamult..=(

    Tassuttain,

    Hannah

    VastaaPoista
  9. Okei, hannah. Ei se mitään. Sillä kokoontuminen meni jo ohi, ja siellä vaan sekoiltiin jotain xP

    VastaaPoista
  10. IHANA Video !!! Ja mä pääsen luultavasti paikalle tohon KIVA juttuun jso muisti pelaa eli jos mä muistan ;)

    - Bee
    (panfu6b)

    VastaaPoista
  11. Terveppä terve musi xD Mulla se kilpailuun se juddu on mun blogissa,ensimmäisen postauksen vika kuva.Toivottavasti luit Tassut: Kukkeli ;)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)