Lukijat:

keskiviikko 17. elokuuta 2011

Blog i like award!

Terveppä terve lukijat! <3

Mitenkäs teillä on mennyt ensimmäiset koulupäivät? Mulla on mennyt ihan hyvin :) Toisin sanoen tosi hyvin, sillä lukujärjestys on hyvä, ei oo tullu läksyy, ja... liikan ope vaihtu!! =D Mahtavaa mulle, sillä entinen opettaja oli niin kamala, et sen liikka tunnilla leikitkin oli piiri askelia o_o No nyt suoraan asiaan!
Eli olen saanut blog i like awardin Tilleltä :)) Tosi mukavan tekstin olit mun blogilleni naputellut:

Musin blogi, jo pitkään, hyvin ja huolellisesti blogatulle Panfu-sivustolle! Sieltä löytää joka kerta käydessään jotain hauskaa, paljon erilaisia sivuja ja tuoreita postauksia. Tämä blogi on myös iloa silmälle, selkeytensä ja piristävyytensä vuoksi :D

Kiiitos! <3 Nyt saatte nähdä mun vastaukset kolmeen kysymykseen. (; 

Kuinka aloitit bloggaamisen?
Kerran muinoin olin panfussa ystäväni HannahMontanan, Henkarin, liinun ja Alesin kannssa. Siihen aikaan Henkar piti parhaillaan blogia, ja otti kuvia meistä :) Menin katsoman kuvia Henkarin blogista ja ajattelin, että olisi mukavaa pitää myös blogia, mutten tiennyt miten blogi tehdään. Sitten Hannah teki myös blogin ja neuvoi, miten blogi tehdään, Selitin sen myös Namusiilille ja teimme blogit :)

Mistä pidät eniten bloggaamisessa?
Parasta on se, kun saa hieman huomiota panfussa :P Joskus saa uusia kavereita, ja sen sellaista ;) Teidän kommmailu on myös kaikkein mukavinta. <3 

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Ehkä julkaisen liian usein uusia yläkuvia :L Koitan hillitä sitä, mutta aina tekee vain mieli tehdä uusi ja kappas! Musi-pandan blogi on taas uudistunut täysin xD Ehkä te lukijat kuitenkin pidätte siitä? :) 

Seuraava vaihe onkin kaikkein haastavin :o Mun pitäis julkaista kolme blogia, jotka saisivat tän palkinnon :P Vaikee homma kyllä... Mutta tässä on mun päätös:

Aivan Panfu Aivan Panfu on mun mielestä tosi mukava blogi (Kirjoittaja on KataOmg) Siellä on tosi paljon kivoja videoita ja kuvia. Oon seurannut sun blogia iät ja ajat, ja nyt palkitsen sinut :DD olen myös saanut sieltä paljon neuvoja, jotka ovat auttaneet mua paremmalle tielle. 

Namusiilin blogi Se (melko) uusi bloggari, joka on tosiaan tikkarinsa arvoinen ;) Namusiilillä on monia kivoja sivuja ja mukavia tarinoita. Osaat hyvin käyttää photoscapea, sillä kuvasikin ovat aikas hienoja ;) Haukut irlissä blogias, mut mun mielestä se on tosi hyvä >;D 

Taffelpandan blogi Et oo vielä päässyt bloggariks, mutta luulen, että pääset jossain vaiheessa aianakin :)) Sulla on kiva blogi ja siellä viihtyy toden teolla, sillä oot tehny monta kivaa sivua. Maskotti Piglukin sulta löytyy (= Blogisi on tosi värikäs, hauska ja ihan muuten vain mukava ^-^

Tässä säännöt kaikkille blog i like palkinnon saaneille ;) 
Kun saat Blog I like Awardin
  • kopioi se oman blogisi postaukseen
  • kerro keneltä sen sait
  • vastaa kolmeen kysymykseen: Kuinka aloitit bloggaamisen? Mistä pidät eniten bloggaamisessa? Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
  • kero perusteluineen mille kolmelle blogille jaat sen edelleen (yritä keksiä erilaisia perusteluja)
  • ilmoita näille bloggareille kommenteissa, että voivat kopioida merkin ja nämä säännöt omaan blogiinsa
  • Lisää jokaisen blogin linkki
Awardin voi antaa myös sellaiselle blogille, joka on sen jo saanut. Jos saat sen uudelleen, voit antaa sen taas kolmelle blogille. Voit liittää Award-merkin pysyvästi oman blogisi sivupalkkiin. Ja muistakaa, että koska Awardia saa jakaa vain rajallisen määrän, ei kaikille hienoille blogeille sitä voi kerralla antaa!

Nuin :J

Moikka sitten tällä kertaa! Älkää pahastuko, jos ette olleet mun listassa. Tälläkerralla valitsin nuo :]

Tassuittain: Musi 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)