Lukijat:

sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Uudet bloggarit!! xD

Hello ahkerat bloggari pandat!! ja tietty kaikki muutkin ja nuppulle, tamalle ja tumalle tottakai!!! he ovat tän kuukauden ahkeraimmat ja parhaimmat bloggarit!! JEE!! täsät pääset niitten blogeihin:  Nupun panfu blogi!! xD  Reportteri taman panfu blogi!! :D  Tuman blogi!! ;)  Siinä oli tän kuukauden mahatvat bloggari pandat ja toivottavasti niillä menee hyvin blogiensa parissa  ja olen tosi iloinen että nupun blogi valittiin olen koittanut käydä siellä kommentoimassa ja muuta ja koitan yhä enemmän mutta on tosi mukavaa että taman ja tuman blogi vailittiin!! aploodeja heille!!xD xD xD oishan se mukavaa jos mun blogi ois joku niistä kolmesta kenen kanssa ellan ja maxin oli vaikeeta päättää. Tää on tosi kiva juttu kun kuukauden bloggareita ees on!!!!!!!!!!
Mulla kyl pyörii semmonen kysymus päässä ja ois toosi mukavaa jos antaisitte vastauken siihen,  kysymys tulee tässä: Valitaanko se kuukauden bloggari äänestyksellä?! vastatkaa tuohon kysymykseen kiitos!!

TASSUITTAIN MUSI!
P.S. Oon vaihtanu viikon pandan ja se on gary!! :) vaihan viikon pandoja ihan summassa mutta jos kysyt niin voit olla viikon panda!! xD moikka!!!

5 kommenttia:

  1. Voitte sanoo kommenteissa minkä kisan laittaisin blogiini!! ihan mikä teksin kommentti käy!

    VastaaPoista
  2. Ei, kuukauden bloggareita ei valita äänestyksellä ;) Pandat voi toki vinkata mukavia blogeja Ellalle ja Maxille mutta ne sen päätöksen siis keskenään tekee (=

    VastaaPoista
  3. Kiitos ansku!! :D ja minusta on parempi että max ja ella päättää sen ;)

    VastaaPoista
  4. Nupun_Panfu blogissa luki että ne pitää äänestää,mutta en tiiä oonko väärässä vai että anskumuru oikeessa...


    Tassuttain,Husaari

    VastaaPoista
  5. ai jaa... :/ en tiä kumpi on oikeessa

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)