Lukijat:

torstai 21. lokakuuta 2010

Lääkäri päivä

Terve pandat! Olen tänään ollut lääkärissä töissä ja sairaita tai kipeitä pandoja olikin aika paljon.
Hoidin yhteensä noin 8-16 pandaa! Aika paljo kuitenkin;) musta on kiva auttaa pandoja entä teistä?? Monella oli käsi tai jalka murtunut ja muutamalla oli kuumetta, maha kipuja, jalka tai käsi särkyä, lääkkeen tarvetta tai oksennus tauteja.Olihan se ehkä vähä ällöö ku joku panda puklas lattialle ja mä siivosin...YÖK!
Kipsiki oli loppumasa ku oli niin paljo murtuneita ja poikki menneitä käsiä tai jalkoja, mut kaikki saatiin kuntoon :D Täsä kuvii ku olin lääkärisä:
 
Musta on toosi kivaa auttaa pandoja jos niillä on joku hätänä. Oho sen taisinki jo sanoo... xD
Minimakilla oli öö... en muista vissiin käsi tai jalka kipee. Minimakin Bollylla oli iso palo vamma:(  Se oli käyny tuli vuorella niin sen siipi/tassu oli käyny lavaan, mutta sen sain onneksi  kuntoon ;D Sitte minimakin Bollyillä oli nimetki! Tigru (eli se jolla oli palovamma)
vaavi on punanen ja sininen oli muistaakseni joope =) Ihanat nimet musta. Noista kuvista näkee et mulla on toisessa kuvassa lääkäri laukku ja toisessa kuvassa on kumihanskat, hehe se johtuu siitä että mulla on siinä kuvassa laukku kotona eli mun puumajassa. Huomasin sen siitä ku joku sano että "missä on sun lääkäti laukku" ? =D =)
TASSUITTAIN MUSI!

2 kommenttia:

  1. Katsoin äsken jostain postauksesta että...

    Taitaa siis olla kamu kateissa. Voin laittaa blogiini viestiä että onko kukaan nähnyt Vilmaa!

    tässä blogini osoite

    http://sassenbloggaukset.blogit.fi/sarjakuvia/

    (menee suoraan sarjiksiin mutta klikkaa blogin nimeä niin pääset etusivulle) ((äläkkä välitä blogin osoite muuttuu!!!!! postauksesta))

    VastaaPoista
  2. Ok, mut näinki tänään vilman;)joten ei tarvi.

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)