Lukijat:

sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Karkki vai kepponen?!

Mooi pandat! ;) Tänään olin KaRkKi VaI kEpPoNeN kiertueella HannahMontanan, devin, Balettipandan, Hello99 ja gary2:sen kanssa! xD Saatiin paljo karkkii ja tehtiin kepposii. =D
Niin on mulla h´vähä huonojaki uutisia...:( Mä en voikkaan tehä sitä Musin Kauhutarinaa ku mun kone ei näytä niitä kuvii blogissa ja Halloween on jo muutenki ohi!!
No mut ei se mitään nimittäin teen sen sijaan kilpailun joka liittyy siihen Halloweeniin! (ja vähä muuhunki) Toivin et vastaatte kýsymyksiin kommenteissa.
Täs vähä kuvii Halloween bileistä ;D

Tää ei kyllä oo niistä bileistä mut halusin pistääsen xD xP x)
Harmi ku tästäki tais tulla tylsä postaus mut ku en keksi oikein mitään erikoista.
TASSUITTAIN MUSI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)