Lukijat:

sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Jotain kummaa...?

Moi, olen kertonut että kulta panduuteni on loppunut. =( mutta olen silti vielä viikon kulta panda, koska voitin sen siitä vaatteen suunnittelu kisasta. Nyt viikko on kulunut ja olen vieläkin KULTAPANDA!! Sen olisi pitänyt loppuu sunnuntaina eli tänään.
Silti sain tasokoneesta 45-tasoon kuuluvan asun (mikä ei ole niin mun makuun)













                                                                                               Hehe ihan kiva se silti on :)   Ainaki nuo mollo silmät xD onhan se ihan kiva olla kulttis mut oon ollu niin vähä aikaa panfussa normi panda et en oikeen ollenkaan, sain kultapaketin melkeen heti ku kirjauduin panfuun. :D
Niin ja en oo pitkään aikaan päivittäny blogiini ku oon myyny koulusta sukkii luokkaretkee varten. xD "PILKKOSTEN sukkii" xD tosin yhellä tiellä kukaan ei ostanu :( myyn niitä 
tarrapandan kaa.
TASSUITTAIN MUSI!   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)