Lukijat:

keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Huijausta!!

Moi pandat =) ja ihan kaikille tiedoksi meitä on huijattu!! Carl on vain pelästyttänyt maxin monte teistä on varmaan kuullut jutun koska ootte nähneet linnan pihalla Carlin. Minä kävin tänään siellä vaikka en oikeestaan ees tienny et siel on niinsanotusti bonez olin vain ohikulku matkaölla ja huoamsin et täällähän on paljon porukkaa ja huomasin pandojen keskellä Carlin!! (monet teistä edelleenkin tietää et se on siel) :> ja en voittanut häntä ekalla kerralla kylläkkän mut toisel ainakin :)
Kun olin siellä niin näin hyvän kamuni hannahin! täs kuva kun mä minskupulla ja hannnah oltiin siellä älkää välittäkö tosta kuvasta tuli aika huono oli hieman kiireitä:
Kuten sanoin kauhee kuva eikä siin ees vilkuta kukaan muu kuin mä!!
Kivi sakset paperista saikin hienoi esineit minkä te otitte???
TASSUITTAIN MUSI!

2 kommenttia:

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)