Lukijat:

lauantai 30. lokakuuta 2010

HALLOWEEN =)

Moi, en oo taaskaan kirjottanu blogiini pitkään aikaan... =( Noh... NYT kirjotan! xD
Ootte varmaan ollu niissä Halloween bileissä linnan juhla salissa. Mä ainaki ;) Oon myös tehny ton uuen Halloween yläkuvanki ja toivon et kukaan ei kopioi sitä koska se on mun oma tekemäni ( voitte kuitenki ilmottaa kopioitavaa-sivulla kmmenteissa tilauksen )

Tää saattaa olla vähä tylsä postaus mut ku en oo kirjottanu blogiini pitkään aikaan ja pakkohan tästaä oli ilmottaa. Ois myös kiva kuulla mitä te aiotte tehä Halloweeninä, mä...öö... Mulle tulee kaveri yöks! ;D Hehehe...
TASSUITTAIN MUSI!

1 kommentti:

  1. En sitte tiiä miks toi musta näkyy aina harmaana sit ku on vähän matkaa kirjottanu.

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)