Lukijat:

lauantai 28. toukokuuta 2011

Täällä taas! + muuta

Mörö mörö kaikki! 

Elikkä siis täällä ollaan ja hengissäkin vielä! xP En oo kirjotellu vähään aikaan koska mun Blogger tili ei oo toiminu. ;( Sain sen vasta tänään lauantaina toimimaan. =) Onneksi taas toimii. c: (kävi jo mielessä etten saa tätä enää ikinä toimimaan) ;O 
Ja oon nyt muutakin tehny. ;D Tulin just Namusiililta, kun olin siellä yötä. Ja uuden Wii pelinki oon saanu. ;) Ja sataa koko ajan.... tai ei ihan koko ajan, mutta joka päivä!! D; Nytki aamulla satoi. x/ Ja perjantaina..torstaina..keskiviikkonakin vähäsen. Kunpa siellä missä te asutte ois vähä paremmat säät. ;) 

Ja parhaat Pandartistat 2011 on selvillä! 
onnea ♥ ♥ onnea ♥ ♥ onnea ♥ ♥ onnea 
Oonneea kaikille! :D Voittajat olivat siis:

1. Fab99ienne
2. Anniie0815
3. MultiMati9
  4. FriedofMico
5. erik170
6. battybatounette 
7. FairytaleLotte
8. jomyl69
9. xxLisaPopsterxx
10. Awallmovies

Ja palkinnot oli siis kulta paketteja vuodesta kuukauteen. ;) 
Ja vielä kerran isot Onnittelut! 


En ole ehtinyt kirjoittaa myöskään siitä, että Ellan maine on pelastunut! :P
Siinä lukee, että Ella ei pelkää lettuja :D 



Kiinaakos tuo nyt oli..? No joka tapauksessa hyvä uutinen! Kaikki jo tietääkin mikä tuo on/mistä tuo on. Joo, tosiaan se Blogger tili ei toimunut vähään aikaan ja jouduin missata vähän kaikkea ttältä mun blogista ja teidän muiden. Toivottavasti teillä ei oo ollu tollasta ongelmaa. C; 

No tää ei mikään hirveen pitkä tai kiintoisa postaus ollu...  Mutta haluaisn ilmottaa että hengissä oon. C= En ees tiiä lukiko kukaan.., xD 
Heissan!

1 kommentti:

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)