Lukijat:

sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Muistelmia...muistelmia... (paljon kuvia)

...ja muistelmia! 

Eli siis moi vaan! xD Mää vähän muutin mun "tietoja minusta" juttua. Niin rupesin kattoon niitä blogeja joita luen. Löysin sieltä iki ihanan Henkarin blogin! Kukaan ei varmaan tunne Henkaria..? (paitsi Gary ja HannahMontana) Selasin sitä blogia ja se viimenen postaus! Hello kuoro!  Ööö.. Kukaan ei varmaan tiiä mikä on Hello kuoro..? (paitsi Gary ja HannahMontana) xDD En voi iikiinää unohtaa Hello kuoroa! No.. Siitähän on jo kohta vuosi, mutta se vain jäi kaikista enitem mieleen! 

Siinä yks Hello kuoron kuva. ;D 

...Ja toinen xP

Cx cX 


Ja sitte vähän uutisia xD (vuoden vanhoja)
Toimittajana toimi: Mangolia :)

Muistan ton laulun cX Se tuli Summerissa.. Tuo aika oli ennen Kruciotakin... Tiiettiin vaan Bonez, joka ryösti Pokopetsit. :o Muistan tuon ihanku eilis päivän! Keesää! Nyt mennään sitäkin kohti. =) 
Muistan kans ku mentiin jäde baariin tekeen Hello keikkaa, niin kaikki huusi meille: "Lopettakaa!! Ei tuota jaksa kuunnella! ÄÄÄÄ...! " xD Se oli niin kivaa. Kaikilla huivit pääsä.. :P Ja tosa viimeisesä kuvasa tarkotetaan kurkkua... Ei siis meidän pandojen kurkkua vaan sitä vihannesta. (onko kurkku vihannes?!) Pööh.. Ku en sitäkään enää tiiä. c; 

Onko teillä jotain ihania Panfu muistoja? Niinkuin mulla Hello kuro. =b Kertokaa kommenteissa, jos on. ;) 
Moikka!

Ps. Nalluska opettelee koko ajan suomea. ;) 
Pps. Jaksoko kukaan lukee?! Ei varmaan.. -.-' 
Ppps. Täs on Tillervon kisaan mun sarjis ;)

10 kommenttia:

  1. Musii :))
    Mäki olin hello-kuoros ;)))
    Muistakko?
    Mut olin vaa eri ukolla xD

    Juu,se oli kivaa <33
    Harmi että henkar(jonka tiiän,otti aina meisät videoita ja kuvii;)on lopannu...ja näi :(

    Muttaa...ei mulla muuta xd

    <3:Liinu(nuppu</3)

    VastaaPoista
  2. Negrita: :)
    Koala: :)
    Liinu: En oo tiennykkään et just sää olit xD Niin ja harmi ku Henkar loppas... ;(

    VastaaPoista
  3. Puhun nyt siitä sun maskotista tai niistä muista eläimistä niin emmä oikein tiedäkkää onko se kissa söpö niin ehkä valitsen jonkun muun tai en ollenkaan

    VastaaPoista
  4. Moi! voisitko sää mennä kattoon mun blogii ja lukee sitä? Ymmärrän kyllä jos et ehdi. Blogini osoite on inkkulinpanfublogi.blogspot.com

    Tassuttain, Inkkuli

    VastaaPoista
  5. sulla on ihana blogi Musi. :lol: ja tää on sitte ihan totta. En valehtele. Sun blogi on yks parhaista mitä oon lukenu.
    T: Jansku17 :cool: :lol:

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)