Lukijat:

maanantai 16. toukokuuta 2011

120 lukijaa! + Hupsista show! ♥

Heissan! :DD

Tänään on ollu aivan ihana päivä! ♥ Aah.. saa vähän jalatki levähtää, kun oon niin paljo ulkona hyppinytki. xP 
Niin asiaan! xD

Mulla on ♥ 120 lukijaa! ♥ Kiitos mielettömästi tästä! =') 



Kiiiiitooss! Vielä kauheesti! ♥.♥ 

Niin ja sitten vielä tähän Hupsista show juttuun! 
Kröhöm.. "Mikä Hupsista show?" 
Elikkä tää hupsista shoe on semmonen show jossa mä... En halua sanoo kaikkee koska se ei oo mikään pitkä. xD Mutta kun katsotte, niin tiedätte. :) Here it is: 




Whats you like? xP
No joo,, tiiän ei mikään kummonen, mutta halusin silti tehdä taas jonku videon. ;D Ja Bollywood juhlat jatkuvat tiistaihin asti! Aikaa on vielä mennä siellä käymään! C= 

iPanda faneille tietoa!
Jos olet joskus katsonut minun ja HannahMontanan tekemän iPanda huumori shown, niin olet huomannut että sitä ei ole esiintynyt pitkään aikaan... päätimme tänään Panfussa, että koetamme tehdä sitä taas ahkerammin! C: Eli alkuperäinen tarkoitus olisi että se tulisi kerran viikossa, mutta luulen että se tulee kerran kuukaudessa. Aika vähältä se kuulostaa, mutta totuus mikä totuus. (ensin meinasimme lopettaa koko iPandan!) O.O Kiitoos!

Siinä olikin tärkeää tietoa. (^_^) (<--- Japanilainen hymppä ;D) 
Niin ja PanfuWision, sen jatko osa on tuloillaa pian. ;) Se taitaakin olla viimeinen tai toiseksi viimeinen osa. ;) En ole vielä oikein päättänyt olisiko se finaali. Ja sitte Euroviisuissa suomen laulu Da da dam ei oikeen pärjännyt.. Mutta saihan se Oscar jonkun palkinnon kuitenkin! ;D (en muista minkä) xD Mutta koko kisan voitti Aresb..Arjes..Aserj.. no ihan sama..! xD Joku Aserbeisan se oli. xP Tiiätte kai mitä tarkotan.. 


Ja tästä mun Amerikan matkasta vielä..: 
Menen siis "Amerikkan" viikoksi. ;) Järkkään tänne sijaisen kirjoittamaan ja lupaan kuitenkin lähettää postikortteja! C: Lähden tiistaina ja tulen tiistaina. Mun sijaista en vielä 100% tiedä, mutta luulen tietäväni aika varmasti. ;) 


Nyt mun täytyy mennä! Moikka! ;P
Ps. Aika pitkä postaus. O__o Jaksokohan kukaan lukee? 

2 kommenttia:

  1. Hi, I'd love it if you help me make that picture at the top of my blog!!! Could you tell me how please?
    Thanks

    Your friend:
    ♥♪black-spots♪♥

    VastaaPoista
  2. kyllä ton lukea jaksaa :lol: Taas kerran upeaa jälkeä :lol: (vaikka sulla on kyllä aina hyvää jälkeä) :cool:
    T: Jansku17

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)