Lukijat:

perjantai 6. toukokuuta 2011

Piirustus kilpailu! :D ja Bookworm luolassa!

Moikka taas! :D 

Panfun blogissa on nyt meneillään piirustus kisa! ;) Aiotteko osallistua? Vai oletteko jo osallistineet? cX Totta puhuen määkin oon osallistumassa. Mutta mun piirustus ei oo vielä ees valmis. :o Ja palkintona mitä mahtavin... Yksisarvisen satula! Kyllä.. olen kultapanda ja voin ratsastaa normaalilla hevosella, kuten kaikki muutikin, mutta yksisarvisen satula on ollut aina haaveeni. =) 
Tuossa on sitten ne Pandat joille saa piirtää super aiheiset vaatteet. ;) Mää tosin piirsin korvista varmaisiin ihan itse. xb Mutta siinä mun piirustuksesa on enemmänki Pandoja. Wink wink... 

Ja sitten menkääs Bookwormin luo! Hänellä on hieman panikoivia uutisia! :o Mää menin ainakin ihan paniikkin. xD Siitä saa semmosen hauskan hatun. :P 
Aika söötti? 

Arvatkaas mitä? ;) Vambloodin kuvaukset on alkaneet! Aloitamme tänään eli perjantai 6.2011. C= Kirjoitamme sitten sinne Panfun kauhuleffat blogiin lisää kun Vambloodin eka osa on tullut. (ja tietenkin tänne Musi-pandan blogiin) :D Jaa.. mikäs on Vamblood? 
Se on ssemmonen mun, namusiilin ja Taffelin tekemä kauhuleffa. :P Se on vampyyri kauhua. Ja sinne blogiin pääset clikkaamalla siitä "Panfun kauhuleffat"-kuva linkistä. 

Nyt mun pitää mennä. ;) Moide! 

3 kommenttia:

  1. Niin joo millon me alotetaan sitä Vambloodia, käykö kohta.. toivottavasti näät tän kommentin ennenkö se kohta kerkeää tulla cX ja p.s ei pahal mut mun mielestä toi panda ei oo kivon söötti toi pömpeli pääsä cX O.o

    VastaaPoista
  2. Näin kommasi vasta nyt, joten ei varmaan voia alottaa :(
    En itekkään tiä mmix, mutta toi pömpeli on hieno, ku se on kaikilla päässä. Ei se oikein muuten oo :/

    VastaaPoista
  3. Musi, miten sä rajaat noi pandat ja woobyt sun yläkuviin? Siis miten sä teet sen rajaamis hommelin siellä Picikissä? Vai meetkö sä johonkin toiseen kuvankäsittely ohjelmaan?

    Toivoisin et vastaisit pian!

    -Anzu

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)